Plaats reactie
1
Omdat je via deze website vaak leuke en handige software kan downloaden of gratis licenties voor betaalde producten kan bemachtigen dacht ik ineens van ik start hier gewoon een topic over. ;)

4Media Photo Slideshow Maker
Gebruikersvriendelijke en krachtige fotodia software, 4Media Photo Slideshow Maker biedt je de makkelijkste manier om fotodiashows te maken. Unieke fotodiashows maken van je digitale fotoverzameling en deze publiceren in één van de vele videoformaten.

http://nl.giveawayoftheday.com/4media-p ... how-maker/" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door Forza op 22 apr 2011 16:06, 1 keer totaal gewijzigd.
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
2
Emsisoft Mamutu 3.0 (1 jaar licentie) schrijf u in voor maandag 25 april 2011 voor 21.00 uur.
Emsisoft Mamutu 3.0
Controleert continu programma's op gevaarlijk gedrag. (Behavior Blocking).
Herkent nieuwe en onbekende trojans, Wormen en Virussen (Zero-Day attacks), zonder dagelijkse updates.
Klein maar zeer krachtig. Spaart systeembronnen en vertraagt de computer niet.

http://www.softwaregiveaways.nl/2011/04 ... entie.html" onclick="window.open(this.href);return false;
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
3
Forza schreef:Omdat je via deze website vaak leuke en handige software kan downloaden of gratis licenties voor betaalde producten kan bemachtigen dacht ik ineens van ik start hier gewoon een topic over
Kijk dat is wel erg handig heb de websites in mijn favorieten gezet. :cool:
Hier de download van vandaag. ;)

WinX DVD Copy Pro Resterende actieve Giveaway tijd: 16 uur 56 minuten.
http://nl.giveawayoftheday.com/winx-dvd-copy-pro/" onclick="window.open(this.href);return false;
4
Met dank aan Ctrlaltdelete voor de tip! :good:

Get Emsisoft Mamutu for free
Today, we bring you this special offer on Emsisoft Mamutu. From now until Sunday, we are giving away a free copy of Mamutu. Not only does it monitor all active programs for dangerous behavior, but it also blocks malicious activities in real time. Its Behavior Blocking and Zero-Day-Attacks technology recognizes new and unknown Trojans, backdoors, keyloggers, worms, viruses, spyware, adware, and rootkits without the need of daily signature updates, protecting you long before the signature databases have been updated.

http://download.cnet.com/8301-32471_4-2 ... 91713.html" onclick="window.open(this.href);return false;

BRON: Cnet
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
5
Giveaway of the Day - GRT Recover My File

april 29, 2011
GRT Deleted Files Recovery is snelle en gebruikersvriendelijke dataherstelsoftware. Het vereist geen technische- of dataherstelkennis om je verwijderde bestanden terug te halen. Download GRT Data Recovery nu om je gegevens te herstellen, of formattering op te heffen en gegevens te herstellen van floppy disk, zip drive, smart media, compact flash of andere draagbare media.

http://nl.giveawayoftheday.com/grt-recover-my-file/" onclick="window.open(this.href);return false;

GRT Deleted Files Recovery helpt je bij het herstellen van bestanden van FAT16, FAT32 en NTFS partities.

GRT Recover My File is beschikbaar als een Giveaway of the Day! Je hebt nog 13 uur 28 minuten om het te downloaden en te installeren.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
6
Bij dit soort downloads zit wel vaak ellende zoals adware, spyware en gesponsorde toolbars dus kijk uit met welk programma je aan de slag gaat.
Beter een muisarm dan een apestaartje. :)
Afbeelding
7
Fox schreef:Bij dit soort downloads zit wel vaak ellende zoals adware, spyware en gesponsorde toolbars dus kijk uit met welk programma je aan de slag gaat.
Ik was daarom ook begonnen met alleen bekende software er zit inderdaad ook vaak prut bij wat niet eens goed werkt.
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
10
Het verschil is ± 1 MB :D

GAOTD gebruikt een "wrapper" om de software in te pakken, en om misbruik te voorkomen van sommige activeringsmethoden. Ik weet niet of er nu nog iets extra's is bijgesloten, zoals een GAOTD toolbar of programmaatje dat alle aanbiedingen van GAOTD op je scherm tovert. Heb nog niet gekeken wat er precies in zit.

In ieder geval heb je de extra's nu niet nodig. Als ik eens iets van GAOTD haal, is het alleen de code, Het programma zelf haal ik dan wel van de officiële website van het desbetreffende programma.

Zal straks eens uitzoeken wat GAOTD nu precies in die setup heeft gestopt.
12
Maxstar,

Bedankt, hoef ik 't niet meer te controleren.
Ik zie onderin ook een kop "Software Informer installeren", dat zal ook wel weer iets zijn dat je liever niet op je systeem ziet.

Vandaar mijn advies; Wees blij met de code via GAOTD, maar download het programma altijd via officiële website als dat mogelijk is.
Zal ook best wel te installeren zijn met de setup van GOATD, maar dan moet je goed opletten dat je geen andere dingen gaat installeren.
13
ctrlaltdelete schreef:Ik zie onderin ook een kop "Software Informer installeren", dat zal ook wel weer iets zijn dat je liever niet op je systeem ziet.
De setup GAOTD toont 1 sec een 'splash' screen waarmee ik gelijk akkoord ga met de gebruikersvoorwaarden terwijl ik dit niet eens heb kunnen lezen. :lol: Afbeelding Software Informer is een soort van 'secunia' achtig programma i.c.m GOATD aanbiedingen en popups vanuit de taakbalk.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
15
Wessel schreef:ctrlaltdelete is niet echt een handige naam lijkt mij :?:
Niet handig? Ik ben wereldberoemd, mijn naam staat op miljoenen toetsenborden :lol:

En 't was ook de eerste toetscombinatie die ik gebruikte toen ik met Windows begon... :Typer: Gebruik 't nu nog wel 's als er iets helemaal fout gaat.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Off-topic hoekje en algemene discussies”