Plaats reactie
16
ctrlaltdelete schreef:Niet handig? Ik ben wereldberoemd, mijn naam staat op miljoenen toetsenborden
Dat is natuurlijk weer wel zo. :rofl: en het is een hele aparte nickname. :good:
17
ctrlaltdelete schreef:Niet handig? Ik ben wereldberoemd, mijn naam staat op miljoenen toetsenborden
Je staat niet alleen op alle tobo's maar je hebt ook een eigen wikipedia pagina om niet te vergeten. :lol:
http://en.wikipedia.org/wiki/Control-Alt-Delete" onclick="window.open(this.href);return false;
ctrlaltdelete schreef:En 't was ook de eerste toetscombinatie die ik gebruikte toen ik met Windows begon...
Bij wie niet :?: ik had geloof ik de meeste toetsaanslagen bij C+A+D in het Win 95 tijdperk toen ik nog veel DOS-games draaide, maar gelukkig had Win 95 nog een optie om in direct DOS-mode te starten.
Wessel schreef:Dat is natuurlijk weer wel zo. en het is een hele aparte nickname.
Sjees, het is juist een geweldige nickname.
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
19
Of de software die door Wondershare wordt uitgebracht nu echt goed is betwijfel ik ten zeerste. Vaak is dezelfde software ook gratis te verkrijgen.

Een gratis programmaatje als Recuva van Piriform, de makers van CCleaner, werkt nog beter dan Wondershare Photo Recovery.
20
@ ctrlaltdelete,

Dank voor de snelle reactie / antwoord :goed:
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
21
Softpedia 10 Year Anniversary: 50 Licenses for Emsisoft Anti-Malware
It is time for another giveaway for a great quality security product. The 50 licenses we give away today are for the latest release of Emsisoft Anti-Malware. A witty and original comment posted below this article could bring you a free code for the suite.

http://news.softpedia.com/news/Softpedi ... 6556.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
23
ultseven schreef:en spyware free...
Dat zou je wel verwachten van Malwarebytes. :w00t:
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
24
Giveaway of the Day - PowerArchiver 2012 Standard

PowerArchiver biedt superieure ZIP en ZIPX formaat onderstening in vergelijking met andere archivers. Het is de enige zipper die volledig compatibel is met WinZip en SecureZip. Het ondersteunt multicore compressie, door meerdere cores te gebruiken, wordt de compressiesnelheid tussen 2x en 16x verhoogd vergeleken met andere zippers. Het is de snelste RAR uitpakker op de markt en verslaat WinRar t/m 15%.

Resterende actieve Giveaway tijd: 21 uur 4 minuten.

http://nl.giveawayoftheday.com/powerarchiver-2012/" onclick="window.open(this.href);return false;
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
26
Ik heb het niet geprobeerd maar kan je de licentie wel gebruiken bij een andere download.
Ik heb die installeren van GOTD gebruikt en er is geen toolbar of iets geïnstalleerd je moet alleen even uitvinken of je GOTD en Softwareinformer aan je favo's wil toevoegen.
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
27
Net even getest en je kan niet de originele installer gebruiken, bij deze moet je namelijk zowel een naam als licentie opgeven en bij de "wrapper" alleen de licentiecode die het programma als "Promo" activeert.
Verder moet je wel toestaan om software-informer te installeren. :-[
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
30
Maxstar schreef:Net even getest en je kan niet de originele installer gebruiken, bij deze moet je namelijk zowel een naam als licentie opgeven en bij de "wrapper" alleen de licentiecode die het programma als "Promo" activeert.
Dat is dan wel weer jammer maar dat zal wel niet voor niks zijn. :rofl:
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Off-topic hoekje en algemene discussies”