Plaats reactie
1
Hoi,
Zijn er nog meer PCW+ -ers die naar de jaarlijkse InfoSec beurs gaan?
Misschien wel leuk om samen wat af te spreken.

Dit jaar zijn de thema's : Cloud Computing, Social Media en Cybercrime.
Ik heb een uitnodiging van een exploitant, en kan nog wel wat toegangskaartjes regelen.
Alleen vervoers- en evt. overnachtings-kosten zijn voor je eigen rekening.

Op 3 en 4 november vindt de beurs plaats in de Jaarbeurs te Utrecht.
De InfoSecurity-beurs wordt dit jaar gecombineerd met de vakbeurzen Storage Expo en Tooling Events.

Weer zeer interessante sprekers en seminars dit keer.
O.a.:
- Databeveiliging bij Defensie (door Koen Gijsbers, directeur informatievoorziening en organisatie, Ministerie van Defensie)
- Huidige stand van zaken Cybercrime (door David Burg van PriceWaterhouseCoopers).
- On/Veilig Cloud Computing en online bankieren (door Andrew Yeomans, Head of Security Engineering and Architecture - International Commerzbank AG)

Ik ben beide dagen aanwezig.
Nog meer PCW+ -ers?
Lijkt me leuk.
Meer info:
http://www.infosecurity.nl/nl-NL/Bezoeker.aspx
http://twitter.com/infosec10" onclick="window.open(this.href);return false;
Zeg maar Duncan.
3
In 2008 ben ik in Brussel geweest + een korte vakantie.
Ik zou er graag weer heen gaan maar drie uur rijden naar Utrecht (file's niet meegerekend) vindt ik iets teveel van het goede.
If it ain't broken, don't fix it
4
Vanuit Winschoten is het inderdaad een hele afstand.
Jammer, ik vind het juist net iets voor jou, gezien je interesses

Ik mag twee introducees meenemen (heb uitnodiging van exploitant) en aan meer entreekaartjes komen is ook nog niet zo'n probleem.

Meereizen is ook geen probleem, (ik laat me rijden, is wel zo makkelijk: hij is altijd de 'Bob, werkt bij de NS en heeft een heeeele grote trein met bar !
De pret begint al met de reis.
:)
Alleen heeft mijn 'chauffeur' niet zo veel zin om via Groningen te reizen.
Zeg maar Duncan.
5
Ik kom net vanuit Veendam en ben in Alkmaar aangekomen, dat is twee uurtjes rijden. Het is ongeveer de zelfde afstand als naar Utrecht. Ook ben ik eens van Veendam naar Brabant gereden, binnen 2 uur was ik al bij Utrecht. Overigens kom je als het goed is niet langs De Meern (daar zijn op het moment enorme wegwerkzaamheden). Uiteraard niet tussen 6 en 9 uur langs Utrecht rijden, 10 uur moet prima zijn, dan verdwijnen de files langzaam daar (als ik het ANP nieuws van de afgelopen paar weken mag geloven dan).

Moet te doen zijn, toch? ;D
7
Maxstar schreef:@ Chato & Daniël
Hoe was de Info Security beurs?
Haha, we hebben nog niet eens gereageerd... :P *Shame*
Zeer interessant natuurlijk! Alleen iets concreets kan ik je er niet over vertellen aangezien het voor mij meer rondneuzen was.

Ik wil dit jaar ook zeer graag heen, ik ga waarschijnlijk de donderdag.

Ik zat ook eens te kijken naar de seminairs, alleen wat mij een beetje aanspreekt is op woensdag, dan kan ik niet. :(
8
Oh, ik zie ook nu pas de reactie van Maxstar, notificatie heb ik niet ontvangen of over het hoofd gezien.

Dit jaar ga ik ook weer, weet nog niet welke dag.
Zeg maar Duncan.
11
Je ziet toch elk jaar weer dat de openingstijden een rol spelen bij de bezoekers.
Dit zijn namelijk de uren van een normale werkdag! (kantooruren) -> 09.30 uur tot en met 17.00 uur
Als er bijvoorbeeld één dag of beter zelfs beide dagen een beurs is tot bijvoorbeeld 21:00 kan je meer bezoekers trekken. ::)
If it ain't broken, don't fix it
12
idd Angel@,

Om die reden kan ik er dit jaar niet naar toe.
Ik kan geen vrij krijgen. :evil:
Zo'n beurs zou eigenlijk in het weekend moeten plaatsvinden.
Zeg maar Duncan.
13
Chato schreef:Zo'n beurs zou eigenlijk in het weekend moeten plaatsvinden.
Ja inderdaad of tot in de latere avonduren en dan heb je met een sluiting om 21:00 vier uur speling en de exposanten zijn er toch tot na twaalven of later. :P
Maar een Vrijdag / Zaterdag zou bijvoorbeeld een veel mooiere oplossing zijn dan de doordeweekse werkdagen.

Voor de liefhebbers: bij de volgende link kan je een samenvatting van highlights lezen.
http://www.winmagpro.nl/content/infosec ... ogtepunten" onclick="window.open(this.href);return false;
If it ain't broken, don't fix it
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Off-topic hoekje en algemene discussies”