Plaats reactie
16
Tind.nl-Hans schreef:Wat een leuk verhaal zeg :)
Inderdaad... :w00t:
Maar pas maar op straks zit je in deel 4 verwerkt. :rofl:
If it ain't broken, don't fix it
17
Dat zou zo maar eens kunnen.. :conf:
Ik heb i.i.g. al een digitale 'buitenechtelijk' relatie, maar wel met een prinses, dat dan weer wel. :)
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
18
Als Hans erin wilt, kan dat nog hoor. Ik heb nog wel een paar gastrollen liggen. :P
Nog voorkeur voor een rol Hans?
Honorary member of the Totally Ridiculously Outstanding League

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
20
Tind.nl-Hans schreef:Leef je uit hahahahha ik kan niet wachten :goed: :goed: :goed:
Weet je het zeker, je kan nu nog een suggestie doen (a)
Honorary member of the Totally Ridiculously Outstanding League

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
22
deeltje 4 :)


In het kasteel van Webplus doet het JAVA scriptje van Angel@ zijn werk en vol spanning wacht iedereen op de ontwikkelde foto's. Angel@ komt huilend binnen lopen en roept “We zijn verloren” Ze gooit de foto's op de tafel en vol afgrijnzen kijkt koning Maxstar naar het slachtveld. “Hoeveel overlevende zijn er?” ”Ik heb er geen kunnen ontdekken”

In de donkere kerkers ligt Forza vastgeketend op de grond. “Waarom heb ik nou nooit geluk in mijn leven, alles wat ik doe draait uit op een ramp” Zuchtend draait hij zich om, maar de ketens zijn te kort om lekker te kunnen liggen. In de hoek van zijn cel hoorde hij het gerammel van kettingen. Angstig riep Forza “Wie is daar” “Wees niet bang, ik ben al een oude man en lig net zoals jij aan de ketting” zei een krakende stem. “Maar vertel me wat is je naam jongeman en wat heb je gedaan om hier terecht te komen?” Snikkend verteld Forza zijn verhaal. “Geloof het of niet, maar je zal hier levend uitkomen, neem aan van een oude man dat je je lotsbestemming nog niet hebt volbracht. Je krijgt een belangrijke taak, maar die kan je alleen vervullen als je je angsten laat vallen” Forza kijkt naar de hoek waar het stemgeluid vandaan komt en ziet een heel klein lichtje branden. Het lichtje zweeft naar het midden van de cel en begint te groeien. Het licht werd zo sterk dat Forza zijn ogen er zeer van deden en met samengeknepen ogen ziet hij een oude man in de hoek opstaan. Als een wonder vielen de ketenen van het oude man af en de oude man kwam naar Forza toe.

“Kom mijn jongen en vervul je lotsbestemming” de oude man strekte een knokige hand naar hem uit en raakte Forza's voorhoofd aan. Forza had het gevoel dat zijn hoofd ontplofte, zijn hoofd werd gevuld met helder licht en de ketenen smolten van zijn enkels en polsen. Alle angst die Forza ooit had gevoeld smolt van hem weg. Met een daverde klap vloog de zware deur van de cel open en het laatste wat Forza hoorde was “Je weet waar je moet zoeken en wat je moet doen. Je bent de laatste hoop van Webplus”
Forza bedacht zich geen moment en liep vol zelfvertrouwen de kerkers uit, wist een paar hofsoldaten te omzeilen en verdween in de bossen rond Webplus.

Koning Maxstar was helemaal buiten zinnen en blafte bevelen naar zijn staf. “gebruik alles wat je kan vinden om de stadsmuren te verstevigen, iedereen die niet kan vechten moet naar de binnenplaats van het kasteel worden gebracht. Het kasteel van Webplus is nooit gevallen en zal dat nu ook niet doen” Door de hele stad heen waren mensen druk bezig om de katapulten in stelling te brengen, boogschutters zochten hun plek op de muren, soldaten slepen hun zwaarden en bijlen zo scherp mogelijk en de bejaarden en kinderen werden op de binnenplaats verzameld. Terwijl koning Maxstar zijn harnas liet omgespen kreeg hij van Angel@ het bericht dat het leger van Maaike en Chato binnen 1,5 uur bij de poorten van de stad zouden staan.

Forza loopt door het bos en weet op een of andere vreemde manier exact waar hij heen moest gaan. “Goh vroegah, kon ik geen 2 stappen doen zonder bang te zijn of zonder te verdwalen. Ik weet niet wat die ouwe heeft gedaan, maar ik voel me goed.” Na ongeveer een uur stevig te hebben doorgelopen ziet Forza een klein lichtje branden in het bos. Na een paar minuten zag hij dat het lichtje kwam uit een jagershutje, hij twijfelde geen moment en liep naar de deur van het hutje. Forza klopte ferm op de deur en een diepe stem vroeg “Wie heeft het lef om Lord Vladimir te storen. Spreek of sterf!” Forza antwoordde vol zelfvertrouwen “Webplus is in groot gevaar en we hebben uw hulp nodig!”
Met een krakend geluid ging de deur langzaam open en Forza stapte naar binnen. Daar zag hij een grote zaal, veel groter dan het jachthutje zou kunnen zijn. In het midden van de zaal stond een schitterde gouden stoel ingelegd met diamanten. In de stoel zat een man gekleed in een zwart kleed met capuchon waardoor zijn gezicht niet te zien was. Het enige wat Forza kon zien, waren 2 rood gloeiend ogen, die dwars door hem heen keken. “Webplus is in nood en heeft mijn hulp nodig, Wat heeft Webplus gedaan om mijn hulp te verdienen?” Vroeg lord Vladimir. “Kom bij me zitten Forza” en uit het niets verscheen een stoel en tafel. De tafel was keurig gedekt en er lag een grote pizza en 2 ijskoude biertjes stonden klaar. “De pizza is heerlijk, ga toch zitten” Forza ging met enig twijfel zitten. “Je gaat me toch niet vermoorden?” vroeg Forza. “Dat hangt geheel van jou af Forza, ik ben oud, heel oud... Voor iets als ik, is iets als jij... Bedenk je hoe je je zou voelen als een Kakkerlak aan je tafel zat... en respectloos werd. Ik ben oud, Forza erg oud. Dus denk maar eens na over hoe onbelangrijk ik je vind. Eet.”
Forza keek twijfelend naar de pizza en pakte een punt. Zenuwachtig sneed hij een stukje af en bracht het naar zijn mond. “Lekker?” vroeg lord Vladimir. “ Ik moet het toch vragen” zei Forza “Hoe oud ben je? “ “Ik ben er sinds het begin van de aarde en zal er zijn als deze sterft, hoe oud ik precies ben weet ik niet en is ook niet belangrijk.” Lord Vladimir neemt een grote slok bier en kijkt Forza strak aan. “Vertel me waarom zou ik Webplus helpen? Ik heb 100en koninkrijken zien komen en gaan, waarom is Webplus anders?”
Forza begint te vertellen over al het goeds in Webplus, de vriendelijke mensen, Maxstar die alles overheeft voor zijn volk. Hij praat en praat tot zijn stem helemaal op is. Lord Vladimir zegt niks en lijkt in gedachten verzonken. Vol spanning wacht Forza op een antwoord.

Koning Maxstar staat op de hoogste toren van zijn kasteel, waar hij een goed overzicht heeft op het slagveld. In de verte ziet hij het leger van Maaike en Chato naderen. Een leger van ongekende proporties en om alles nog net ff wat erger te maken de 5 angstaanjagende draken. “Zodra ze binnen het bereik van de katapulten zijn, wil ik dat de aanval meteen word ingezet” zei koning Maxstar “Direct er na moeten de boogschutters alles geven wat ze hebben!” Langzaam maar zeker komen de legers dichterbij de stadsmuren. “Los de katapulten!” schalt over de stadsmuur, grote blokken steen worden het aanvallende leger in geslingerd. “Los de pijlen!” en iedere boogschutter begint als een gek te schieten op het vijandige leger. Het immense leger komt tot stilstand. Chato brult “Boogschutters!” en plots is de lucht verduisterd. Een zwerm van duizenden pijlen suist door de lucht en blokkeert de zon.

Forza kijkt naar lord Vladimir, maar durfde niks te zeggen. Hij wist dat de vijandige troepen ieder moment aan de poorten van Webplus konden staan. Lord Vladimir nam nog een slok bier en keek Forza recht in de ogen. “Ik kies geen partij in dit conflict, dit is jullie oorlog niet de mijne...” “Ja maar “fluisterde Forza “zonder u zijn we reddeloos verloren” “Zwijg!!!” donderde lord Vladimir “Ik ga met je mee, puur en alleen omdat ik niet wil dat mijn draken voor zoiets onbenulligs als oorlog worden gebruikt!. Nog 1 verkeerd woord en je zal de toorn van lord Vladimir over je heen krijgen.” Lord Vladimir stond op en pakte een lange staf. “kom Forza” Forza volgde lord Vladimir naar de deur en buiten aangekomen liepen ze naar een grote heuvel. Lord Vladimir tikte met de staf tegen een grote steen. De steen spleet in tweeën en barstte in blauwe vlammen uit. “Word wakker, herrijs!!!!”
Vanuit de steen begon de grond te scheuren en uit de scheuren kwam de lucht van zwavel. De aarde begon te trillen en Forza kon net overeind blijven. De heuvel barste open en met een onaards gebrul brak een pikzwarte draak door de oppervlakte. De draak kwam overeind en sloeg zijn machtige vleugels uit. Vol afgrijzen zag Forza hoe de draak zich uitrekte en met zijn staart het halve bos ontwortelde. De draak brulde, vlammen sloegen tegen de heuvel aan en lieten het steen smelten tot lava. Forza stond oog in oog met zijn grootste nachtmerrie. Lord Vladimir pakte Forza bij zijn nek en sprong moeiteloos samen met Forza op de rug van de draak. De draak zette zich af en met machtige slagen van zijn vleugels vlogen ze weg.
Honorary member of the Totally Ridiculously Outstanding League

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
25
Hahaha hij was weer kostelijk om te lezen, en uhhh uhh JAVA scriptje. :P
Maar je maakt me erg nieuwsgierig naar het einde van het verhaal, krijgt Maxstar nog zijn Vladserver en zit Hans werkelijk in de kerker? (nice job bye the way). :cool:
If it ain't broken, don't fix it
26
Deeltje 4 is inderdaad weer erg leuk om te lezen, en ik ben wel heel erg vaak online in het verhaal. :lol:

Thumb shot Afbeelding Resize image (ff klikken voor de vergroting) :good:

De onderstaande afbeelding is verkleind, klik op de thumbnail voor een vergroting.

Image
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
27
Forza schreef:Deeltje 4 is inderdaad weer erg leuk om te lezen, en ik ben wel heel erg vaak online in het verhaal. :lol:
Deeltje 5 is ook nog in aantocht dus pas maar op, je weet nooit waar je gaat belanden.
Dit kan wel een kerker wezen, met allerlei 'bloederige' monsters.... You Never Know... ::)
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
28
Dit kan wel een kerker wezen, met allerlei 'bloederige' monsters.... You Never Know...
Dat zou zomaar kunnen, het verhaal is erg breed dus het einde kan alle kanten op gaan, misschien verrijs ik wel ineens uit de as. :P
Alius aliud dicit "Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is" ook al is deze uit de as herrezen.
30
Final Part 8)


Koning Maxstar kijkt machteloos toe, hoe zijn eerste verdediging aan de grond wordt gespiest. De pijlen zijn nog niet neergekomen en de eerste ladders worden al tegen de stadsmuur neergezet. “Naar voren, naar voren, beman de muren! Die ladders moeten neergehaald worden!” Een grote groep soldaten stormen de trappen op en raken in een verwoed gevecht met de vijand op de stadsmuren. Tot de grote vreugde van koning Maxstar wisten de soldaten op de stadsmuur stand te houden en leek het erop dat de eerste aanval was af geslagen.

Achter de linies zat Koningin Maaike te genieten van een warm bubbelbad in haar tent. Buiten klonk het rustieke geluid van stervende soldaten, wapengekletter en het rustgevende geluid van bijlen, die met grote kracht in schedels werden gedreven. “Hans kom hier met je luie reet!” schreeuwde Maaike “Ik heb toch gezegd dat mijn glas niet leeg mag staan! “ Bibbert kwam Hans ,de persoonlijke slaaf, van Maaike aanhollen “De White Gold Jerobam van Dom Pérignon is op Majesteit.” “Wat!” Brulde Maaike “Heb je met je gore poten aan mijn drank voorraad gezeten. Ik heb je wel door, stiekem de champagne van je Koningin opdrinken!” “Ja, maar Majesteit, Chato en u hebben gisteren flink wat...” en met een knal haalde Maaike uit met haar drakenleren zweep en sloeg een bloederige striem over Hans zijn gezicht. “Hoe durf je me tegen te spreken! Hou je grote muil en haal en haal een fles wodka!” Hans holde weg en spoedde zich naar de voorraadtent, vol weemoed dacht hij aan zijn maatje Phoenix. Phoenix was net zoals hij een slaaf en 8 maanden geleden op wrede wijze gestorven. Op Kerst avond hadden Chato en Konigin Maaike voor elkaar surprises gemaakt en Phoenix was de surprise van Chato geweest. Chato had hem gedwongen om de drakenleren zweep door te slikken (wat niet zo makkelijk was met een zweep van 3 meter) en Maaike had haar cadeau uit Phoenix gesneden. De zweep lag altijd binnen handbereik van Maaike en werd te pas en te onpas gebruikt. Toen Hij terug kwam in de tent was Maaike uit haar bad gekomen en had haar zijde badjas aangetrokken. “Pak er een glas bij, stuk vuil. Chato kan nu ieder moment komen” Ze was nog niet uitgesproken en Chato kwam de tent binnen. “Ga zitten en neem wat te drinken” zei Maaike, Chato haakte zijn strijdbijl en zwaard van zijn gordel en nam plaats op 1 van de stoelen. De stoel kraakte onder het gewicht van Chato en met 1 slok sloeg hij het glad wodka achterover. “Bijvullen!” Blafte hij naar Hans en gehaast vulde Hans het glas bij. “De muren zijn steviger dan ik dacht, mijn soldaten hebben nog geen gat kunnen slaan” begon Chato “Ik zal straks mijn draakjes het zware werk laten doen. Ze zijn sowieso een beetje sacherijnig en moeten dringen wat lekker hapjes hebben” Maaike en Chato barsten allebei in lachen uit. “Chato “ zei Maaike “Probeer niet iedereen uit te moorden, we hebben ook nog slaven nodig om de boel weer op te bouwen als we hebben gewonnen. Daarbij wil ik zelf ook een nieuwe slaaf, Hansje hier snoept uit mijn drankvoorraad” “Is dat zo?” vroeg Chato, terwijl hij met smeulende ogen naar Hans keek. “Nee, nee heer, ik zou niet durven” Chato sprong overeind en pakte Hans bij zijn keel. “Hoe zit het dan Hans?” Half stikkend bracht Hans eruit “Nou, u heeft gisteren met Koningin Maaike best wel veel...” “Wil je zeggen dat Maaike en ik teveel drinken!” en met 1 klap sloeg Chato Hans bewusteloos. “Het lijkt erop dat 1 draak een vroege snack krijgt. Ik ga met voorbereiden, de stadsmuren vallen binnen een half uur!” Chato gooide Hans over zijn schouder en verliet de tent. Maaike maakte van het moment gebruik en ging weer lekker in het bubbelbad liggen met de fles wodka.

Na een kort moment van rust durfde Koning Maxstar te zeggen “Het lijkt erop dat de muren het houden”Hij was nog niet uitgesproken en een vlammenzee barstte los achter de stadsmuren. Het vuur was zo hevig dat de stenen rood opgloeiden en langzaam smolten. Met een daverde klap sprongen de barsten in de muur en werd de vlammenzee nog heviger. Op het zelfde moment barstte de pijlen aanval weer in volle hevigheid los en de soldaten die weg konden komen van de muur, werden genadeloos aan de grond genageld. De zwermen pijlen bleven maar komen en gezien de zware verliezen had koning Maxstar maar 1 keuze “Terug trekken! Terug trekken, iedereen moet binnen de muren van het kasteel, de stad is verloren”

Forza houd zich goed vast aan de schubben van de draak en kijkt verwonderd naar beneden. De draak sloeg rustig met zijn vleugels en het landschap trok rap aan hem voorbij. “Wat gaat u doen?” vroeg Forza aan Lord Vladimir. “Ik ga mijn geliefde draken ophalen en een ieder die in de weg loopt wordt vermorzeld” “Spaart u de mensen van Webplus?” “Als ze niet in mijn weg lopen wel...” Forza kijkt zuchtend weer naar beneden en ziet in de verte een hevig vuur. Vol afgrijzen ziet hij het kolossale leger van Chato bij de muren van Webplus staan en hoe de draken de muren aan het slopen zijn. Terwijl de draak van Lord Vladimir afdaalt, breken de draken door de muren en stroomt het leger van Chato de stad binnen. Toen de draak een meter of 10 boven de grond was, pakte Lord Vladimir Forza plotseling bij zijn nek en wierp hem naar beneden. Met een daverde klap lande Forza op de grond en verloor het bewustzijn.

Koning Maxstar kijkt machteloos toe, hoe zijn muur valt en de 2 draken zich naar binnen wurmen. De dappere soldaten gooiden alles in de strijd, maar de pijlen en speren ketste af op de harde schubben. Achter de draken aan stroomde het leger van Chato binnen, een ieder vermoordend die in de weg stond. “Sluit de poorten” brulde hij naar beneden en de grote stalen deuren van het kasteel Webplus werden vergrendeld. Tegen Angel@ fluisterde hij “We kunnen ze niet redden....” Een schaduw viel over het kasteel en Angel@ slaakte een kreet. Maxstar keek op en zag een reusachtige zwarte draak over het kasteel vliegen en net buiten de muren van de stad met een klap landen. De draak was ongeveer 2 keer zo groot als de andere draken en braakte brullende vlammen van een meter of 100 in de lucht. De andere draken staakte direct hun vreetpartij en kwamen naar de grote draak toegesneld. Toen pas zag Maxstar de man op de rug van de grootste draak “De dragonlord” fluisterde hij “maar hoe....” “Forza” zei Angel@ “Ik had het u nog niet verteld, maar hij is op een of andere manier ontsnapt uit de kerker” “Mmmmhhh” bromde Maxstar “misschien moet ik dit vriendje van die slet van een dochter van me maar niet onthoofden”

Door de commotie met de draken was iedereen gestopt met vechten en keek vol verbazing naar de man op de rug van de zwarte draak. De man sprak in een vreemde taal naar de draken en deze keken hem als een stel puppies aan. Ineens gaf de man een brul en de draken vielen het leger van Chato aan. Woest lachend keek de man hoe de ene soldaat na de andere werd opgegeten en lachte nog harder als 2 draken een soldaat in 2en scheurde. Koning Maxstar bedacht zich geen moment en brulde”Iedereen aanvallen! Drijf de legers uit Webplus!” De poorten gingen met een klap open en het leger van Webplus stroomde naar buiten. Met eindelijk een kans op een overwinning gingen de Webplus soldaten er vol tegen aan en dreven de soldaten van Chato tot buiten de stadsmuren. Totdat ze in de buurt kwamen van een draak....
De draak bedenkt zich geen moment en valt aan op het verse buffet wat op hem af komt gestormd. De eerste rij soldaten worden door de vlammen van de draak geroosterd en met smaak verorberd.

Forza komt langzaam bij en hoort een hoop geschreeuw. Helemaal dizzy van de klap komt hij langzaam overeind en ziet hoe de draken zich tegoed doen aan de legers van Chato. Als hij het leger van Webplus door de muur naar buiten ziet stromen is zijn dizzyness helemaal weg en begint te juichen “Ik was op tijd, we gaan het redden!” Om vervolgens direct aan de grond genageld te staan en vol ongeloof te zien hoe 1 van de draken het leger van Webplus begint op te peuzelen. Te midden van de schranspartij ziet hij de zwarte draak met Lord Vladimir op zijn rug “Laat ze in gods naam stoppen!”schreeuwde Forza. Lord Vladimir springt van zijn draak en loopt op zijn dooie akkertje naar Forza. “Dit is niet mijn oorlog, als mijn draken zijn uitgegeten zijn we weg” “Dit kunt u niet doen! Zo heeft Webplus nooit een kans.” Licht geërgerd kijkt Lord Vladimir Forza aan. “Ik heb 100en koninkrijken zien komen en gaan, Webplus interesseerd me geen f*ck” en Lord Vladimir wandelt weer terug naar de grote zwarte draak. Ziedend van woede pakt Forza de pijl en boog van een sneuvelde soldaat en schiet een pijl naar Lord Vladimir. De pijl raakte Lord Vladimir in de schouder en ging direct in vlammen op. Lord Vladimir draaide zich om en met rode gloeiende ogen sprak hij met stem die over het hele slagveld te horen was.

Voor jaren is mijn leven zonder provocatie geweest...
En nu hebben jullie onze rust gestoord...
En dwongen jullie me de wraakzuchtige vlammen los te laten van duizend zonnen.
Jullie zullen jullie moeders vervloeken dat jullie geboren zijn.
Dus vlucht nu. Ga...
En begin jullie leven vol angst...
Wetend dat wanneer je het minst verwacht...
De draken van Lord Vladimir op jullie zal neervallen...
En jullie zal laten branden....
En als jullie staren naar de rokende assen...
dat ooit jullie leven was...
Zullen jullie spijt hebben van met Lord Vladimir te sollen.
Mijn pijn is de bubbelende ketel gesmolten staal...
Welke het zwaard zal vormen van jullie ondergang.


Lord Vladimir keek Forza strak aan en Forza werd in de roodgloeiende ogen gezogen. Hij voelde zich steeds warmer worden. Zo warm dat hij begon te gillen van de pijn. Hij keek naar zijn arm en zag de rook eraf komen, zijn vlees begon te bubbelen en vlammen ontsnapte uit zijn gebarsten huid. Wat in enkele minuten duurde leek voor Forza 100 jaar en brandend stortte zijn zielloze lichaam voor de laatste keer op de grond.

Chato keek machteloos toe hoe hij zijn draken kwijtraakte en hoe zijn leger werd opgegeten. Toch bleef hij op afstand, omdat hij wist dat hij geen match was voor Lord Vladimir. Bij zijn voeten hoorden hij Hans kreunend bijkomen, laaiend van woede stampte hij de schedel van Hans kapot en was daarna nog bozer omdat er hersenen op zijn pas gepoetste schoenen kwam. In de verte ziet hij een jongeman een pijl afschieten op Lord Vladimir en hoorde zijn stem over het slagveld rollen. “Iedereen in dekking” brulde zijn naar zijn troepen en verschuilde zichzelf achter een grote steen. “OMG, de toorn van Vladimir”

Maxstar ziet zijn overwinning uitdraaien op een drama totdat Angel@ roept “Kijk! Daar staat Forza” Gespannen kijken ze hoe Forza zijn pijl afschieten en daarna word geroosterd. Terwijl de woorden van Lord Vladimir nog na echoën over het veld, zien ze hoe de 5 draken om de grote zwarte draak gaan staan. Lord Vladimir klimt op de rug van de zwarte draak en slaakt een kreet wat door merg en been gaat. De 5 draken brullen onrustig en bij de volgende kreet braken ze allemaal een grote bal met vuur uit boven de zwarte draak. De zwarte draak braakt een grote straal met vuur in de vuurballen en met een langzame roffelde dreun veranderd de hele lucht in vuur. Koning Maxstar grijpt Angel@ en duikt op de grond. Over de kantelen van het kasteel bulderen de vlammen en na 1 minuut is het stil....

Angel@ komt hoestend overeind en kijkt over de kantelen. Een perfecte cirkel van ongeveer 1 kilometer is volledig verbrand en van de draken of Lord Vladimir is geen spoor te bekennen. De stad Webplus is volledig met de grond gelijk gemaakt en een gedeelte van het kasteel is ingestort. Naast haar komt Maxstar ook overeind en kijkt verslagen in de verte. “het is nog niet voorbij.....” Angel@ volgt zijn blik en ziet Chato met het restant van zijn leger naar het kasteel toe macheren. “Gebruik alles wat je kan vinden om de poorten te versterken en laat iedereen die nog kan vechten klaarstaan”

Koningin Maaike was door het lekkere warme water en de wodka lekker in slaap gevallen in het bubbelbad en was door alles heen geslapen. Ze werd dan ook wakker door de stilte. “Zou Chato al gewonnen hebben” dacht ze vol vreugde en vlug kleedde ze zich aan. “Haal mijn koets” snauwde ze naar de wachters bij haar tent en ongeduldig wachtte ze op haar ride. De komodovaranen trokken de koets over de heuvels en vol verbazing zag Maaike de vernietiging die was aangericht. “Naar het kasteel en rap een beetje” en ondertussen dacht ze bij zich zelf “Ik wist dat Chato graag dingen kapot maakt, maar dit is toch wel overdreven. Ik hoop dat hij het kasteel een beetje heel laat”

Chato was aangekomen bij de poorten van het kasteel en op zijn commando kwam het hele leger tot stilstand. “Koning Maxstar, ik geef je 1 kans om je over te geven! Indien je je niet overgeeft, zal iedere man vermoord worden en iedere vrouw en kind ons dienen als slaaf!” Koning Maxstar keek naar beneden en riep “Als we ons overgeven zijn we sowieso gedoemd door slavernij, ik sterf liever vechtend als vrij man!” “Zoals je wilt!” en met een diepe brul stuurde Chato zijn legermacht de aanval in. Met zware stormrammen werden de poorten aangevallen en boogschutters bestookt de kantelen van het kasteel zo zwaar dat de mannen van Maxstar niet veel konden doen. “Laat geen man in leven en breng het koningshuis voor mijn voeten!” brulde Chato. Krakend begaven de eens zo machtige poorten van het kasteel van Webplus en Chato's leger stroomde het kasteel binnen. Het verweer was kort maar hevig en al snel was de situatie voor Maxstar onhoudbaar. Samen met Angel@, prinses Destiny en een handje soldaten hadden ze zich verschanst in de troonzaal. Koningin Maaike had zich ondertussen bij Chato gevoegd en samen keken ze hoe de soldaten de deuren van de troonzaal forceerden.

“Dit was het” zuchtte Maxstar “100en jaren hebben de kasteelmuren het koninkrijk van Webplus beschermt” en krakend begaf de deur van de troonzaal het. Soldaten stroomde naar binnen en dreef het groepje in de hoek. Al snel waren de soldaten van Maxstar ontwapend en Chato kwamen samen met Koningin Maaike de troonzaal binnenlopen. “Oh wat lief, jullie hebben er een paar voor mij bewaard” zei Koningin Maaike met een hoog stemmetje ”Wie van jullie wordt mijn persoonlijke slaafje?” Keurend liep ze langs de rij verslagen soldaten. ”jij misschien?” vroeg ze aan een brede blonde soldaat. De soldaat keek haar vuil aan en spuugde haar in haar gezicht “Nooit zal ik een tiran dienen!” Maaike kleurde rood van woede en schreeuwde woedend “hou hem vast!”. Ze pakte haar zweep en begon op de soldaat in te slaan. Bij iedere slag werd er een stuk vlees van zijn rug losgescheurd en de bloedspetters vlogen in het rond. Terwijl Maaike zich vermaakte met de soldaat liep Chato naar de Koning. “Zo Maxstar, je wilde sterven als vrij man. Je zal sterven, maar niet vandaag. Je zal de rest van je leven in de kerkers doorbrengen met de wetenschap dat je dochter mij zal dienen” Woedend keek Maxstar naar Chato “Iedere seconden dat ik leef, zal ik een manier zoeken om je te vermoorden!” Chato barste in lachen uit en riep “breng die slet hier” en wees naar Angel@. Soldaten sleepte Angel@ naar voren en Chato sloeg met 1 klap van zijn strijdbijl haar hoofd eraf. “Gooi hem in de kerker met dit als gezelschap” Lachend gooide hij het hoofd van Angel@ naar Maxstar. Maxstar ving in een reflex haar hoofd en keek in de levenloze ogen. Van binnen voelde hij zijn hart breken en liet zich willoos meevoeren naar de kerker.

Maaike was klaar met zwepen en spuugde op het restant van de soldaat “Neem 1 soldaat mee als slaaf en voer de rest aan mijn komodovaraantjes” “Het Koningshuis van Webplus is vernietigd en het Era van Arthos is begonnen! Buig voor jullie Koningin of sterf”
En iedereen in de troonzaal ging op zijn knieën...
Laatst gewijzigd door Vladimir op 15 okt 2010 06:56, 2 keer totaal gewijzigd.
Honorary member of the Totally Ridiculously Outstanding League

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Off-topic hoekje en algemene discussies”