Plaats reactie
1
Vergeet Susan Boyle. In de talentenjacht 'America's got talent' is haar troonopvolgster opgestaan. Jackie Evancho is een lief meisje van 10
dat klinkt als een ervaren zangeres van minstens 20jaar ouder. Miljoenen mensen bekeken haar auditie al op YouTube.

Twee jaar geleden had Jackie Evancho absoluut geen muzikale ambities. Het liefst van al speelde ze samen met haar twee broertjes en haar zusje in hun grote tuin in Pittsburgh,
in de Amerikaanse staat Pennsylvania. Maar toen ze op haar achtste met mama naar The phantom of the opera ging kijken, werd ze gebeten door de microbe.
Hele dagen zong ze de liedjes uit de musical op haar kamertje.


Groetjes Dasle
2
Ja,
toevallig vanmiddag al gezien het is echt verbazend; als je je ogen
dicht doet denk je dat er een echte operaster zingt.
Over talent gesproken!
Groet Piet.
4
Piet Koenen schreef:Ja,
toevallig vanmiddag al gezien het is echt verbazend; als je je ogen
dicht doet denk je dat er een echte operaster zingt.
Over talent gesproken!
Groet Piet.
Zeg dat wel Piet (Over talent gesproken!), de eerst seconden had ik eigenlijk nog twijfels of dit wel echt was, en geen gemonteerde video :-[
If it ain't broken, don't fix it
5
Toen ik dit zag en hoorde had ik ook men twijfels of het wel echt zou zijn, je verwacht een heel ander stemgeluid van een 10 jarige.

Vond en vind het nog steeds prachtig dat dit meisje zo een mooie stem heeft :w00t:
Groetjes Dasle
6
Dasle schreef: Vond en vind het nog steeds prachtig dat dit meisje zo een mooie stem heeft :w00t:
Ja dat is zeker ook al ben ik niet echt 'klassiek' gestemd zeg maar, ik kon alleen maar krijsen en gillen op die leeftijd. Mijn ouders zijn dan nu ook wat hard horend.. :rofl:
If it ain't broken, don't fix it
7
Dit klassieke genre is ook niet echt men ding maar toch.
Als ik hier zing, zingt de hond steeds met me mee. Een duet zeg maar :lol: :rofl:
Groetjes Dasle
8
Dasle schreef:Dit klassieke genre is ook niet echt men ding maar toch.
Als ik hier zing, zingt de hond steeds met me mee. Een duet zeg maar :lol: :rofl:
Dus je gaat ook mee doen maar dan met (Holland's Got Talent) hier zat de afgelopen keer ook een hond in. ;D
If it ain't broken, don't fix it
9
Angel@ schreef: Dus je gaat ook mee doen maar dan met (Holland's Got Talent) hier zat de afgelopen keer ook een hond in. ;D
Doe maar niet, heb je nog garantie op je tv? Je zou wel eens zonder geluid kunnen komen te zitten. :lol:
Groetjes Dasle
11
Niet echt mijn muzieksmaak maar als je 10 jaar bent en zo kunt zingen is dat wel heel bijzonder ik kon het niet op die leeftijd. :D
12
Wessel schreef:Niet echt mijn muzieksmaak maar als je 10 jaar bent en zo kunt zingen is dat wel heel bijzonder ik kon het niet op die leeftijd. :D
Ik kon het vroeger niet, nu niet en zal het nooit kunnen.

Een tijdje geleden schoot ik met één voet van de pedalen van men fiets en toen kwam ik aardig in de buurt. :lol: :rofl:
Groetjes Dasle
13
Dasle schreef:Ik kon het vroeger niet, nu niet en zal het nooit kunnen.
Ik wel als ik mijn moeder moet geloven maar of het aan te horen was in natuurlijk vraag twéé. :eek:
If it ain't broken, don't fix it
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Off-topic hoekje en algemene discussies”