Gesloten
121
Friday!  :smiley_notnormal:

Justin Timberlake, Cry Me A River


Lady Gaga


Michael Jackson, Beat It


Justin Bieber, Baby
Honorary member of the Totally Ridiculously Outstanding League

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
122
Vladimir schreef:Friday!  :smiley_notnormal:
Zal ik dan ook maar eens iets posten op Vrijdag.  :smiley_highfive:





If it ain't broken, don't fix it
125
Na een carrière van 31 jaar komt op 11 november 2011 het laatste album van R.E.M. uit
Na een carrière van 31 jaar komt op 11 november 2011 het laatste album van R.E.M. uit, getiteld Part Lies, Part Heart, Part Truth, Part Garbage, 1982 - 2011. Deze unieke 2cd is een verzameling van maar liefst 40 nummers die voor het eerst terugblikt op de volledige catalogus van deze rockende pioniers inclusief de periode bij het IRS label (1982-1987) en Warner Bros. Records (1988-2011). Tevens bevat het album drie gloednieuwe nummers te weten A Month Of Saturdays, Hallejujah en We All Go Back To Where We Belong. Deze laatste single zal in oktober in promotie gaan.
R.E.M. werd in 1980 opgericht in Athens, Georgia (Verenigde Staten). De eerste single was Radio Free Europe (1981) gevolgd door Chornic Town EP (1982). Door de karakteristieke zang van Stipe en de combinatie van folk & rock veroverde de band een geheel nieuwe generatie en werd R.E.M. de meest invloedrijke Amerikaanse alternatieve rock band in de geschiedenis. R.E.M. heeft zichzelf weten te onderscheiden door hun eigen identiteit altijd te behouden, hierdoor waren ze onder andere een voorbeeld voor artiesten als Sonic Youth, Pavement, Nirvana en Radiohead.
Gedurende de indrukwekkende loopbaan van R.E.M. zijn er 15 studio albums uitgebracht: Murmur (1983), Reckoning (1984), Fables of the Reconstruction (1985), Lifes Rich Pageant (1986), Document (1987), Green (1988), Out of Time (1991), Automatic For The People (1992), Monster (1994), New Adventures in Hi-Fi (1996), Up (1998), Reveal (2001), Around the Sun (2004), Accelerate (2008), and Collapse Into Now (2011). Wereldwijd heeft R.E.M. meer dan 85 miljoen albums verkocht.
"Working through our music and memories from over three decades was a hell of a journey," zegt Mike Mills over de nummers die zijn gekozen op Part Lies, Part Heart, Part Truth, Part Garbage, 1982 - 2011. "We realized that these songs seemed to draw a natural line under the last 31 years of our working together." De band laat weten dat ze met veel verbazing en dankbaarheid terugkijken op wat ze in 31 jaar hebben bereikt.
R.E.M. bestaat uit Michael Stipe (zanger), Peter Buck (gitaar), Mike Mills (basgitaar) en Bill Berry (drummer, Berry verliet de band in 1997).
http://www.bol.com/nl/p/muziek/rem/1000 ... escription" onclick="window.open(this.href);return false;

Tranen en tranen R.E.M. zo'n bijzondere band.  :'(

R.E.M. - Losing My Religion


R.E.M. - Drive


R.E.M. - Everybody Hurts


R.E.M. - Leaving New York
M.v.g,
~*~Maaike~*~
127
Zelfs John Lennon zou nog moeten toegeven dat dit een mooie uitvoering is.
'Imagine', uitgevoerd door Eva Cassidy.

Mijn god, kunnen we John Lennon niet terugkrijgen? Krijg je van ons Justin Bieber als ruil.

Zeg maar Duncan.
128
Om alvast een beetje in de kerststemming te komen... :D

Rudolph The Red Nosed Rockdeer  Afbeelding
Alius aliud dicit "Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is" ook al is deze uit de as herrezen.
129
Phoenix schreef:Om alvast een beetje in de kerststemming te komen...
Dan mag Flappie niet ontbreken.  :smiley_notnormal:

----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
130
Chato schreef:Mijn god, kunnen we John Lennon niet terugkrijgen? Krijg je van ons Justin Bieber als ruil.
Ik zeg verder niets en voeg alleen toe dat als een 1 op 1 ruil niet mogelijk is, we heus niet moeilijk doen en zeer bereid zijn te schikken en nog wel meer willen ruilen voor alleen John Lennon :lol:
Forza schreef:Dan mag Flappie niet ontbreken.
Deze klassieker is wel heel erg mooi verfilmd.



132
Wel een erg bijzonder koor...  :w00t:

Viva Vox choir - The Prodigy Mix (a cappella)


Originele nummers.
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
133
Geheel in stijl met een oude pick-up ben ik mijn oude vinyl singles aan het uitzoeken en daarvan zijn er ook nog versies op youtube verschenen die ik jullie niet wilt onthouden. Menigeen van jullie zal denken wat een takke herrie maar in het echt klinkt het veel beter dan op youtube .

Offenbach - Ether (1974)


Pulsar - Pollen (1975)


Coven - Black Sabbath - 1969


Camel - Homage To The God Of Light [Live]


Grannie - Coloured Armageddon (1971)

Terug naar “Off-topic hoekje en algemene discussies”