Gesloten
166
Forza schreef:
Angel@ schreef:Ik doe nog zo mijn best om mijn zachtroze kant te laten zien en da kom jij verdikkie aanzetten met zo'n typisch mannelijk vulgair filmpje shame on you, dirty bastard Afbeelding  :rofl:
Maar is dit dan de binnenkant of buitenkant dat zachtroze is  :eek:
Daar laat ik mij verder maar niet over uit om moeilijke vragen te voorkomen.  ::)
the old wizzard schreef:Jongens Jongens Jongens toch! Met valentijn staat liefde en relatie met stip op nummer 1 en moet je je naatse lief hebben.
Daar ben ik het volkomen mee eens, no (bull-shit) gewoon lekker klef of anoniem anonymous iemand benaderen, 14 Feb is er toch de dag van de Heilige Valentijn volgens Paus Gelasius I :geek:
If it ain't broken, don't fix it
167
Angel@ schreef:
Forza schreef: Maar is dit dan de binnenkant of buitenkant dat zachtroze is :eek:
Daar laat ik mij verder maar niet over uit om moeilijke vragen te voorkomen. ::)
Je denkt wel heel slecht van mij en goedkoop als ik denk wat jij denkt. :TooFunny:
Ik had deze video waarmee je op de proppen komt nooit van je verwacht en zeker niet als dit een nummer van de backstreet boys is. :whistle:
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
170
Het is hier zo stil geworden dat ik maar weer eens een bijdrage plaats.  :D

Yazoo - Don't Go
M.v.g,
~*~Maaike~*~
171
Het lag hier inderdaad al eventjes stil.
Leuk nummertje! :cool:
Ik spring je bij... wel een iets ander genre



Met vriendelijke groet,
Mako

Afbeelding
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators
172
Heel leuk dat dit onderwerp weer wat leven krijgt en als fervent muziekliefhebber kan ik niet uitblijven om evengoed een bijdrage te leveren.
De volgers die mij al een beetje kennen weten vast dat ik vaak oude muziek plaats, verzamel en denk steeds opnieuw plaats.
Ik waag dan ook nog eens een gokje met Traffic - Dear Mr. Fantasy

173
Forza schreef:Deze hoort eigenlijk beter in het humor topic thuis maar omdat het nu toch ff over Valentijnsdag gaat drop ik 'm hier maar even.
Geweldig .  .  ., alléén het idee al .  .  .  om op zo'n manier te doen, dat is eerste klas humor  :good:
En niet te vergeten, het resultaat .  .  . mag er zijn  .  .  .  een gelukkige blij dame  ;D


met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
174
Dit is zo'n heerlijk rustgevend nummer. Afbeelding Afbeelding Sesto sento / Frozen Dream

----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
176
Forza schreef:Dit is zo'n heerlijk rustgevend nummer. Afbeelding Afbeelding Sesto sento / Frozen Dream

Vind ik echt zo'n slecht nummer niet!  :cool:

Ook best zalig nummer:
Met vriendelijke groet,
Mako

Afbeelding
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators
177
Een oudje maar zo'n heerlijk zomers nummer (laat die zomer nu eindelijk maar eens komen).  :smiley_notnormal:
cerf mitiska & jaren light the skies


Energy 52 - Cafe Del Mar (Three'n One Remix)
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
178
Mijn kleine meid is hier helemaal weg van elke keer als ze deze in de auto wordt gedraaid moet die harder.  :smiley_swinging:
Zo leuk hoe ze dan schatert en mee swingt op dit nummer.  :TooFunny:

M.v.g,
~*~Maaike~*~

Terug naar “Off-topic hoekje en algemene discussies”