Plaats reactie
61
Wooooooowww dat is wel heel gaaf zelfs. met name boven aan au rouge een echte blinde bocht. Ik dacht altijd dat ze nog een beetje konden zien, maar niet dus.
En er zijn er die daar totaal niet liften maar volle bak naar boven gaan en die bocht om. Althans ik weet van Schumacher en Hakkinen dat die daar plankgas reden. :D
Greetings, Black Tiger.
67
Erger me dood aan die Olaf Mol, dat lult maar door, geeft steeds foute info wat hij weer moet weerspreken, de man is zo vol van zich zelf en hoort zichzelf zo graag lullen, wat een irri man is dat.
Geluid dan maar uit, zie zelf ook wel wat er gebeurd.
Ging "vrougah" naar de BRT maar die zenden niet meer uit, helaas.
"Dit is mijn handtekening of sig."
Sometimes, a vendor may misleadingly advertise the I/O clock rate by labeling the MT/s as MHz
https://www.piriform.com/speccy/download
https://www.piriform.com/docs/speccy/us ... to-the-web
68
Ik heb in ieder geval met volle teugen genoten van deze kwalificatiesessie inclusief het commentaar van Olav Mol. Vergeet niet, hij doet in zijn eentje real-time verslag vanaf zes/zeven schermen, vanaf de bank is het makkelijk praten. Ik zou zeggen stuur een e-mail naar NENT, misschien mag je volgend jaar als analist/verslaggever aan de slag. ;D
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
69
Ieder zijn smaak, ik vind Olaf Mol geweldig. Enthousiast en met gevoel. Veel beter in elk geval dan die andere Nederlander die zo vol van zichzelf is, die Jeroen Blekemolen of hoe heet die. Als die dat alleen zou moeten doen...
Fouten maken is menselijk en Olaf wil gewoon zoveel mogelijk info geven. Zoals gezegd, smaken verschillen maar hij is wel enorm populair.
Greetings, Black Tiger.
71
Ben dat zeker niet eens, zoals al word aangegeven hij moet via vele schermen ons doorgeven wat wij soms eerder zien.
Neem eens als voor beeld dat als je F1 via internet (ziggo tv) kijkt heb je een aantal sec vertraging als dat je het op de TV kijkt, dit kan hij ook hebben
waardoor je het eerder ziet als Olaf Mol.
Dus je weet niet of hij ook die vertraging heeft, en verder doet hij het stukke rustig als vele andere commentaargevers (zoals ik ze noem).
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
72
Doel je toevallig niet op Albers, die een podcast bij de Telegraaf heeft?
Nee, maar volgens mij is het inderdaad ook niet Jeroen Bleekemolen. Ik bedoel die gast die nu ook op het circuit commentaar gaf, altijd ook bij Ziggo in de studio zit en het meest herkenbare aan heb is dat hij altijd in zo'n simulator het circuit laat zien.
Natuurlijk heeft hij als voormalig racer wel ervaring maar als ik me niet vergis heeft hij nooit F1 gereden.
Greetings, Black Tiger.
74
Ja ben nog even foto's gaan kijken het is toch Doornbos.
Hij heeft als testrijder gereden en alleen in 2006 echt actief wedstrijd gereden voor zover ik kan zien. Ik dacht dat dit die andere was. Er is er nog eentje die heel efkes in de F1 gereden heeft maar dat is niet noemenswaardig, niets gepresteerd eigenlijk. Daarom dat ik als enige Nederlandse F1 racers de beide heren Verstappen zie.
Doornbos kan wel leuk vertellen maar als ie het soms over fouten heeft en zo dan heeft ie zo'n airtje.... dan heb ik echt zoiets van "dan had je het zelf toen beter moeten doen". ;)
Hoe dan ook, zoals gezegd kan ie leuk vertellen maar ik zou hem echt niet als presentator willen lijkt me.
Misschien vergis ik me wel maar... ik weet niet, er moet gevoel in zitten.
Greetings, Black Tiger.
75
Nou... geen hele gekke en wilde race maar toch spannend tot aan het einde.
Schitterend gereden en terechte beloning. Weer een geweldige overwinning van Max.

En wat subliem van Bottas dat ie vlak voor het eind vond dat Mercedes het dak op kon toen ze hem zeiden de snelste race ronde af te breken, met als gevolg dat Hamilton voor dat extra punt nog eens naar binnen kon. Prachtig!

Zeer genoten van deze race. :good:
Greetings, Black Tiger.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Off-topic hoekje en algemene discussies”