Plaats reactie
76
Black Tiger schreef: (...) Er is er nog eentje die heel efkes in de F1 gereden heeft maar dat is niet noemenswaardig, niets gepresteerd eigenlijk.
Ik heb even een lijstje gemaakt van de (meest bekende) Nederlandse coureurs in de F1. Jos heeft Max dus goed geprogrammeerd als coureur als je dit staatje tot nu toe bekijkt.... :w00t:

Max Verstappen - 130 races - 1386,5 WK punten - 52 podiums - 17 overwinningen - 10 poles
Jos Verstappen - 107 races - 17 WK punten - 2 podiums
Christijan Albers - 46 races - 4 WK punten
Jan Lammers - 41 races
Giedo van der Garde - 19 races
Robert Doornbos - 11 races
Gijs van Lennep - 10 races - 2 WK punten
Black Tiger schreef: Doornbos kan wel leuk vertellen maar als ie het soms over fouten heeft en zo dan heeft ie zo'n airtje....
Over zijn eigen carrière in de F1 is hij ook heel sarcastisch, hij drijft vaak ook de spot met zichzelf. Die Doornbos is gewoon een boefje die Kamphues ook vaak zit op te jutten. Maar hij heeft ook serieuze kanten, als presentator heeft hij twee vrijdagen Kamphues vervangen! Nou dat vond ik minder chaotisch dan met Kamphues aan het roer van de tafel. Het was veel meer to the point qua racen en liet ook de gasten veel meer aan het woord.

En ja een mooie race, en ja Bottas dwong Hamilton in een extra pitstop. Maar Bottas heeft wel gelift in sector 3, daarom kon Hamilton alsnog de snelste raceronde rijden voor een extra punt. Desalniettemin een spannend seizoen, op naar Monza a.s. weekend.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
77
Interessant lijstje maar dan zie je ook dat Albers dan toch veel meer races gedaan heeft dan Doornbos, die maar een jaartje echt meegedaan heeft.
Een heel verschil met Jos Verstappen die bijna dubbel zoveel races dan Albers en bijna 11x zoveel als Doornbos. :) I rest my case.

Ja klopt, hij doet over zichzelf ook wel sarcastisch dat klopt. Ik zal er eens op gaan letten, misschien heeft een een apart soort humor, zou zomaar kunnen.
Ik heb inderdaad nu ook na de race de interviews gezien, wel gaaf dat de beide teambazen eens aan het woord kwamen, hij deed het inderdaad stukken beter dan Kamphues.
Maar ja dat die naam Kamphues me niks zegt, dat zegt al eigenlijk genoeg. Dan is ie wat mij betreft niet noemenswaardig. ;D

Ik weet niet of Bottas gelift heeft, want hij had wel de snelste raceronde, Hamilton is daarna pas op nieuwe banden naar buiten gegaan dan ben je sowieso sneller. Maar als jij zegt dat ie gelift heeft dan zal het wel zo zijn. Anders ontstaat er gedoe binnen het team en dat zal ie ook niet willen omdat ie al die order de eerste keer genegeerd had. :)
Greetings, Black Tiger.
78
Het staatje klopte nog niet helemaal, want bij Max had ik enkel de WK punten van dit jaar geplaatst. Maar dat zijn er dus 1386,5 in zijn carrière tot nu toe.. :D
Black Tiger schreef: Anders ontstaat er gedoe binnen het team...
Dat gedoe komt er misschien in andere races nog wel, nu bekend is dat Bottas bij Mercedes vertrekt en voor Alfa Romeo gaat rijden..
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
79
Oooh gaat Bottas bij Alfa rijden? Ik hou dat allemaal niet zo bij. Maar Alfa is niet zo snel dus daar horen we dan denk ik weinig meer van.
Wie komt er in zijn plaats bij Mercedes rijden?
Greetings, Black Tiger.
81
Nou dan ben ik eens benieuwd want Hamilton is wel een (vaak irritant) baasje dus dat kan nog wel eens spannend worden dan.
Greetings, Black Tiger.
83
Jack Plooi hoor ik ook wel graag. Lijk mij ook wel eens een leuke test om die twee te wisselen voor een keer. Olaf als pitsreporter, LoL. ;D
Maar volgens mij heb ik Jack ooit hebben zeggen dat ie het werk van Olaf niet zou willen doen. Kan me vergissen maar meen me te herinneren dat ie zoiets ooit gezegd heeft.
In elk geval dit heeft hij wel gezegd en komt min of meer een beetje op hetzelfde neer.
Jack Plooij, heeft ook aangegeven niet verder te willen wanneer er een ander dan Olav verslag doet.
Desalniettemin zou het misschien wel eens leuk zijn als hij het eens zou doen, gewoon om het verschil eens te zien/horen en of dat ook leuk is. Helemaal mee eens.
Greetings, Black Tiger.
87
beide McLarens voor Lewis na een slechte start.
McLarens nog voor Mercedessen en Red Bulls?

Gaat inderdaad weer spannend worden dan met Max op pole en Lewis tweede. Ben benieuwd!
Greetings, Black Tiger.
89
Oh geweldig, dat kan dan inderdaad nog leuk gaan worden met die gasten voor Lewis.
We zullen vermoedelijk ook wel het nodige geklaag van 'm gaan horen als ie er niet snel genoeg voorbij is. ::)
Greetings, Black Tiger.
90
Dju wat jammer van die pitstop. Ik denk dat Verstappen daar wat geirriteerd raakte en daarom probeerde van zover nog naast Hamilton te komen toen die de pits uit kwam.
Zelfde situatie bijna als bij de start toen Hamilton daar zat en klaagde over het geen ruimte krijgen, alhoewel die verder naar achter zat.
Gaat een spannende worden want ondanks dat Verstappen op race snelheid zat had ie wel kunnen inschatten dat dit niet ging lukken. Van de andere kant weet je maar nooit en kun je het proberen, soms lukt het.

Mocht hij als schuldige worden aangewezen, dan zal ie in elk geval zeer zeker geen zwaardere straf moeten krijgen als Hamilton vorige keer toen die Max er uit tikte, want die deed het echt waar het ook echt niet kon.
En meteen bewezen zich de veiligheidsmaatregelen, de auto van Max ging grotendeels stuk door die bescherming. In vroeger tijden had dit Hamilton zijn kop kunnen kosten zoals die wagen er overheen ging.

Schitterende racen van Ricciardo en helemaal geweldig dat ie net in de laatste ronde ook nog even de snelste raceronde pakte.
Greetings, Black Tiger.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Off-topic hoekje en algemene discussies”