Een vierde plaats in het WK is zeker nog mogelijk, de voorspelde regen voor vandaag en morgen kan daarbij een handje helpen.
Voor de WK-titel geeft dat ook nog wat extra spanning. In tegenstelling tot Max is Rosberg niet echt een regenrijder al hoop ik wel dat hij de titel dit jaar pakt.
18
De FIA voorspelt een natte race dus dat gaat een partijtje vette shit worden voor het kampioenschap.
Wel jammer dat we al weten dat Bernd Mayländer nu de eerste ronden op kop zal rijden en mss vaker op kop van het veld ligt.
Charlie heeft gemeld dat er voorlopig een start zonder SC is.
Nico is geen regenman en Lewis wel dat kan dus welis een Barcelonaatje worden!!!!!
Wel jammer dat we al weten dat Bernd Mayländer nu de eerste ronden op kop zal rijden en mss vaker op kop van het veld ligt.
Charlie heeft gemeld dat er voorlopig een start zonder SC is.
Nico is geen regenman en Lewis wel dat kan dus welis een Barcelonaatje worden!!!!!
19
Niki Lauda houdt een sollicitatieronde voor een nieuwe rijder in het Mercedes-team. Er worden twee kandidaten uitgenodigd. 1)Vettel en 2)Max Verstappen.
Tijdens het sollicitatie gesprek gaat Vettel als eerste naar binnen.
Niki vraagt of Vettel iets speciaals aan hem ziet. "Nou u heeft geen oren, door die crash en brand!".
Niki wordt woest en stuurt Vettel vloekend en tierend de deur uit. "Hoe durft Vettel dat te zeggen!".
Op de gang zit Max Verstappen te wachten.
Een huilende Vettel (zoals we hem wel al kennen) zegt tegen Max: "Zeg alsjeblieft niets over zijn oren."
Dan wordt Max door Niki naar binnen geroepen.
Wederom stelt hij dezelfde vraag: "Zie je wat iets speciaals aan mij?", waarop Max koelbloedig antwoord: "U heeft contact-lenzen!".
Niki Lauda kijkt hem aan zegt "Goh wat goed van je kerel, hoe zie je dat?" Max Verstappen antwoord: "Met zulke oren kun je onmogelijk een bril dragen!!!!!"
Tijdens het sollicitatie gesprek gaat Vettel als eerste naar binnen.
Niki vraagt of Vettel iets speciaals aan hem ziet. "Nou u heeft geen oren, door die crash en brand!".
Niki wordt woest en stuurt Vettel vloekend en tierend de deur uit. "Hoe durft Vettel dat te zeggen!".
Op de gang zit Max Verstappen te wachten.
Een huilende Vettel (zoals we hem wel al kennen) zegt tegen Max: "Zeg alsjeblieft niets over zijn oren."
Dan wordt Max door Niki naar binnen geroepen.
Wederom stelt hij dezelfde vraag: "Zie je wat iets speciaals aan mij?", waarop Max koelbloedig antwoord: "U heeft contact-lenzen!".
Niki Lauda kijkt hem aan zegt "Goh wat goed van je kerel, hoe zie je dat?" Max Verstappen antwoord: "Met zulke oren kun je onmogelijk een bril dragen!!!!!"
20
haha, een recente grap. TOP!Vinu schreef:Niki Lauda houdt een sollicitatieronde voor een nieuwe rijder in het Mercedes-team. Er worden twee kandidaten uitgenodigd. 1)Vettel en 2)Max Verstappen.
Tijdens het sollicitatie gesprek gaat Vettel als eerste naar binnen.
Niki vraagt of Vettel iets speciaals aan hem ziet. "Nou u heeft geen oren, door die crash en brand!".
Niki wordt woest en stuurt Vettel vloekend en tierend de deur uit. "Hoe durft Vettel dat te zeggen!".
Op de gang zit Max Verstappen te wachten.
Een huilende Vettel (zoals we hem wel al kennen) zegt tegen Max: "Zeg alsjeblieft niets over zijn oren."
Dan wordt Max door Niki naar binnen geroepen.
Wederom stelt hij dezelfde vraag: "Zie je wat iets speciaals aan mij?", waarop Max koelbloedig antwoord: "U heeft contact-lenzen!".
Niki Lauda kijkt hem aan zegt "Goh wat goed van je kerel, hoe zie je dat?" Max Verstappen antwoord: "Met zulke oren kun je onmogelijk een bril dragen!!!!!"
21
Lol! Maar gelukkig blijft Max gewoon bij Red Bull, ik verwacht dat RB volgend jaar weleens heel sterk kan zijn.
De techniek achter de mechanische grip in combinatie met de bredere banden en aerodynamica van de nieuwe auto's kan wel eens een enorm succes worden.
De techniek achter de mechanische grip in combinatie met de bredere banden en aerodynamica van de nieuwe auto's kan wel eens een enorm succes worden.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
22
Mooie clip van F1 Live London toont spectaculaire F1-momenten!
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
24
Rondje Nordschleife met Kimi Raikonnen en Antonio Giovinazzi.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
25
Vanwege een klapband is de derde race dit jaar in Italië ook met een DNF af te vinken...
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
26
Monaco Historic Grand Prix 2021 (25 april) Race Day
Timestamps:
Timestamps:
- 00:00 Start
- 14:04 Pre 1961 F1 cars
- 1:16:00 Pre War Grand Prix cars
- 2:23:33 F1 cars 1961-1965
- 3:28:39 F1 cars 1966-1972
- 5:13:41 Sportscars 1952-1957
- 6:18:25 F1 cars 1973-1976
- 7:39:00 F1 cars 1977-1980
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
28
Zat op het puntje van mijn stoel om te kijken of hij het ging halen. Dat nieuwe banden zo enorm veel uitmaken zeg, ongelooflijk.
Maar nu kreeg Hamilton een koekje van eigen deeg. Want hij een aantal races geleden bij Max kon doen, deed Max nu terug bij hem. En hij was gelukkig (net als Max toen) net zo sportief om het inhalen niet al te moeilijk te maken want dat had op die banden toch geen zin.
Uitstekende prestatie!
Nu komen er 2 races in Oostenrijk aan en daar liggen kansen dus wie weet... tenminste weer eens een ouderwets spannend seizoen.
Maar nu kreeg Hamilton een koekje van eigen deeg. Want hij een aantal races geleden bij Max kon doen, deed Max nu terug bij hem. En hij was gelukkig (net als Max toen) net zo sportief om het inhalen niet al te moeilijk te maken want dat had op die banden toch geen zin.
Uitstekende prestatie!
Nu komen er 2 races in Oostenrijk aan en daar liggen kansen dus wie weet... tenminste weer eens een ouderwets spannend seizoen.
Greetings, Black Tiger.
29
Tot nu toe is het inderdaad een spannend seizoen, maar de FIA gaat nu weer nieuwe regels voor pitstops invoeren vanaf de Hongaarse GP. Dit onder het mom van meer veiligheid om er zeker van te zijn dat de wielen goed vastzitten. Zo haalt men juist weer een stukje spanning weg. Als het waar is dat Mercedes heeft geklaagd, dan zijn zij wel een stelletje slechte verliezers na jaren oppermachtig te zijn geweest.
https://nl.motorsport.com/f1/news/fia-v ... l/6604438/
https://nl.motorsport.com/f1/news/fia-v ... l/6604438/
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
30
Maar ik zie ook niet echt in waarom dat nadelig zou zijn voor Mercedes. Immers die vertraging komt er voor iedereen, dus wordt het voor iedereen langzamer.
De reden achter deze veiligheidsbeslissing vind ik echter toch ietwat vreemd. Voor zover ik mij herinner zijn er dit seizoen geen wielen af gevlogen, wel klapbanden geweest.
Een eerdere regel heeft er immers ook al voor gezorgd dat als een wiel los raakt dat het niet los van de auto mag raken c.q. niet weg mag kunnen stuiteren van de auto.
Toch in elk geval niet met pitstops want dat is toch al enige tijd RedBull racing.Als het waar is dat Mercedes heeft geklaagd, dan zijn zij wel een stelletje slechte verliezers na jaren oppermachtig te zijn geweest.
Maar ik zie ook niet echt in waarom dat nadelig zou zijn voor Mercedes. Immers die vertraging komt er voor iedereen, dus wordt het voor iedereen langzamer.
De reden achter deze veiligheidsbeslissing vind ik echter toch ietwat vreemd. Voor zover ik mij herinner zijn er dit seizoen geen wielen af gevlogen, wel klapbanden geweest.
Een eerdere regel heeft er immers ook al voor gezorgd dat als een wiel los raakt dat het niet los van de auto mag raken c.q. niet weg mag kunnen stuiteren van de auto.
Greetings, Black Tiger.