Plaats reactie
62
porrelaar schreef:Zijn de kosten voor je abonnement ook gehalveerd?
Neen   :confusing:
Ik ga toch proberen om aan de bel te trekken, want dat is toch niet normaal  :pray:
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
64
abbs schreef:En dit is met glasvezel?
Ja zeker . . . , diep triest niet? :hmm:
Het ergste is, dat ik ook nog een éénmalig bedrag bij het abonnement erbij heb 'genomen' -aangevinkt bij het aanvraagformulier- voor de gewenste snelheid van 100 Mbps  :wacko:
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
65
Is dat nu na de omzetting van de bekabeling nog steeds zo slecht?
Check eens de snelheid met de pc rechtstreeks aangesloten aan de Experiabox wat er dan voor snelheid uit komt.
Want geheid dat de provider dat ook gaat vragen. Een tussenliggende router kan altijd om welke reden dan ook evt. voor vertragingen zorgen en dat kun je dan mooi alvast uitsluiten voordat je aan de bel trekt en aan hun doorgeven dat het euvel zich ook voor doet rechtstreeks aangesloten.
Greetings, Black Tiger.
66
Black Tiger schreef:Is dat nu na de omzetting van de bekabeling nog steeds zo slecht?
Ja, na veranderen van provider is het slechter geworden :wacko:
Black Tiger schreef:Check eens de snelheid met de pc rechtstreeks aangesloten aan de Experiabox wat er dan voor snelheid uit komt.
Want geheid dat de provider dat ook gaat vragen. Een tussenliggende router kan altijd om welke reden dan ook evt. voor vertragingen zorgen en dat kun je dan mooi alvast uitsluiten voordat je aan de bel trekt en aan hun doorgeven dat het euvel zich ook voor doet rechtstreeks aangesloten.
Voorheen had ik ook een router achter een modem van de andere provider.
Ik vermoed dat de snelheid niet snel is omdat deels naar de TV gaat, ik bedoelde voorheen is TV -> TV aansluiting en Internet is -> Internet aansluiting.
Gewoon lekker ouderwets twee aansluitingen en nu worden ze in één 'gemixt'  :rofl:

Ik kan een derde pc op de Experiabox aansluiten om te testen, maar dat doe ik morgen wel.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
67
Een pc rechtstreeks aansluiten op de Experiabox geeft hetzelfde resultaat.
Aan de bel getrokken bij de provider, . . . is fout van de provider, wordt woensdag opgelost  :pray:
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
69
Een pc rechtstreeks aansluiten op de Experiabox geeft hetzelfde resultaat.
Kun je de router in elk geval 100% uitsluiten, dat willen ze toch altijd weten. Fijn dat ze het zo snel gaan oplossen. Hopelijk lukt dat ook! Ik duim voor je!
Greetings, Black Tiger.
73
https://www.nperf.com/nl/r/3440560740543500-xfAzWrpn

Wat ik hier krijg nu even, kan waar ik het voor gebruik alles er aardig mee doen, zoals bv U-Buist (you tube) video op 360P. En aardig wat van andere zaken. Maar heb mogelijkheid tot een dikke 3 keer zo snel, bij leven en welzijn, op het moment ook nog. Ook eens even de zaak wat van een andere kant bekeken. Kon het even niet laten.


Ps Staat iets over Rotterdam in die test. Tikje uit de richting. Of het heeft met wat anders te maken. Hoop dat niet te erg was, dat topic even in kwam banjeren!?

Doeg.
Laatst gewijzigd door Geert2 op 28 mar 2023 16:28, 1 keer totaal gewijzigd.
75
Op de normaal 5 mbps verbinding daar nu 2,80 ongeveer, één of andere reden. Op moment iets aan de hand denk ik (hier of daar?). Inderdaad via mobiel. Gebruikte eerder vaak dongel die ongeveer 5,5 mbps deed, zette me toch wat aan het denken, denk probeer eens een tijdje alleen via de zend-rundfünkjes.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Off-topic hoekje en algemene discussies”