Plaats reactie
46
Vóór de storing:

Afbeelding

Na de storing:
Afbeelding Andere ISP, andere Server.
Afbeelding
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
48
Leuk plaatje in post #44, abbs. Hij is alleen niet van jouw Ziggo verbinding...  ;D

Waar hebben jullie die zeer hoge downloadselheden van 200 Mbps voor nodig, vraag ik me af. Wat downloaden jullie allemaal?
Voor gewoon internetgebruik is het onzin. Zo merk ik geen enkel verschil bij het laden van webpagina’s sinds de overgang van KPN naar Ziggo (waardoor mijn downloadsnelheid omhoog ging van circa 14 naar 40 Mbps).
Of zijn jullie constant films aan het downloaden?
49
porrelaar schreef:L
Waar hebben jullie ie zeer hoge downloadselheden van 200 Mbps voor nodig, vraag ik me af. Wat downloaden jullie allemaal?
Voor gewoon internetgebruik is het onzin. Zo merk ik geen enkel verschil bij het laden van webpagina’s sinds de overgang van KPN naar Ziggo (waardoor mijn downloadsnelheid omhoog ging van circa 14 naar 40 Mbps).
Of zijn jullie constant films aan het downloaden?
Ik zit al vele jaren bij Ziggo vooral voor de tv dit is makkelijk uit te breiden naar de kamers van de kinderen versterker ertussen coax kabel eraan en klaar.
Toen had ik het middelste abonnement nodig en daar zat toen 60 Mbps bij. Later om met de concurrentie mee te gaan of voor te blijven werd het 120 Mbps en zo gaat het steeds door tot nu ineens 200  Mbps. Dus ja je krijgt het er maar bij maar nodig nee met 120 Mbps zou ik zou ik al tevreden zijn.
Maar je merkt toch echt wel het verschil met downloaden van internet dat dat sneller gaat.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
50
porrelaar schreef:Leuk plaatje in post #44, abbs. Hij is alleen niet van jouw Ziggo verbinding...  ;D
Dat is een verbinding van abbs buurvrouw voor noodgevallen :TooFunny:   :TooFunny:  

porrelaar schreef:Waar hebben jullie die zeer hoge downloadselheden van 200 Mbps voor nodig, vraag ik me af. Wat downloaden jullie allemaal?
Voor gewoon internetgebruik is het onzin. Zo merk ik geen enkel verschil bij het laden van webpagina’s sinds de overgang van KPN naar Ziggo (waardoor mijn downloadsnelheid omhoog ging van circa 14 naar 40 Mbps).
Of zijn jullie constant films aan het downloaden?
Dat vraag ik me ook af, ik heb persoonlijk niet-direct- om-gevraagd. Het was toen (2008) ze bij mij in het dorp als proef glasvezel aansluiten. In plaats van tikken, tikken & tikken betalen aan kpn, heb ik met het glasvezel project meegedaan.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
51
porrelaar schreef:Waar hebben jullie die zeer hoge downloadselheden van 200 Mbps voor nodig, vraag ik me af. Wat downloaden jullie allemaal?
Even terugkomen op bovenstaande vraag van porrelaar. Ik ben gegevens aan het verzamelen in verband met overname van de provider door een andere provider.
Mijn internetabonnement is maar 100 MB/s.
Afbeelding
porrelaar schreef:Of zijn jullie constant films aan het downloaden?
Hier wordt films nooit gedowload, kijk nooit naar films. Gebruik download alléén voor aanschaffen van applicaties, tegenwoordig wordt een downloadlink gegeven wanneer men software koopt.
Het internetabonnement wordt gebruikt voor normale zaken zoals: surfen, e-mailen, verbinding maken met werk.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
55
Neen, ik zit niet bij Ziggo.
abbs schreef:Ik hoop dat je 100 mb behoud,
Dat wordt min of meer gegarandeerd.
Ons uitgangspunt is dat uw internetsnelheid gelijkwaardig of hoger wordt. In uw persoonlijke vergelijking vindt u de internetsnelheid die bij uw abonnement is inbegrepen.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
56
iEscape schreef: Ons uitgangspunt is dat uw internetsnelheid gelijkwaardig of hoger wordt. In uw persoonlijke vergelijking vindt u de internetsnelheid die bij uw abonnement is inbegrepen.
Krijg je ook een nieuw modem/router van de nieuwe provider of blijft verder alles zoals het is?
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
57
Weet ik nog niet, ze mogen de huidige laten staan, want het werkt prima  :good:
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
59
Neen, . . .  dat blijf ik gebruiken. Je kun achter alle modem een router aanhangen.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
60
Bericht #20 - 20 okt 2017 - vorige provider.
Afbeelding Nieuwe provider.
Afbeelding Valt wel heel erg tegen  :shoot:
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Off-topic hoekje en algemene discussies”