Plaats reactie
1
Beste mensen van PC Web Plus,

Ik heb een zeer brandende vraag. Hoe kan men het beste computerspellen voor de PC verkopen? Gamewinkels nemen ze niet aan, dus met het via het Internet. Kunnen jullie me sites aanraden waar ik (en anderen misschien) PC spellen kunnen verkopen of inruilen? Of misschien via het forum?

Met vriendelijke groet,

Uw MasterJapio.
2
@ MasterJapio,

Uw topic is verplaatst naar het juiste forum-onderdeel Algemene discussie & Informatie, zo blijft het forum voor iedereen overzichtelijk. 
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
4
Gamewinkels nemen ze niet aan
Omdat het voor de PC is? Kan ik wel in komen ja.
Beste methodes voor verkoop zijn mijns inziens sites als marktplaats en uiteraard Facebook.
Hou er rekening mee dat als het gaat om spellen die je met Steam moet installeren/registreren, geen verkoop meer mogelijk is.
Greetings, Black Tiger.
5
Ik heb twee computerspellen voor PC die (godzijdank) niet met Steam, Origin of een andere online gebeuren moet registreren, valideren en installeren.

Dat zijn Need for Speed Shift en Crysis 2. Allebei uitgeven door EA. Ze werken op elke computer.

Zou het mogelijk zijn, deze via Facebook te verkopen?

Groeten van uw MasterJapio.
6
Ja waarom niet? Ik zie allerlei spellen via FB verkocht worden, ook consoles, Xbox, playstation 1 zelfs nog, dus waarom niet ook pc spellen?
Greetings, Black Tiger.
9
Bedankt voor het omhoog schoppen van dit topic. Maar verkoop op Facebook vertrouw ik niet echt. Zijn er daadwerkelijk 'webwinkels' op Facebook waar je je games kunt verkopen.
10
Die zijn er misschien wel maar die zou ik dan net zo min vertrouwen.
Nadeel op FB is dat mensen nogal eens afspraken maken om te komen kijken en dan niet komen. Maar verder is het niet minder betrouwbaar dan marktplaats of iets anders.
Gewoon laten betalen voordat je het op stuurt.
Greetings, Black Tiger.
11
Zelf heb ik al een aantal spullen verkocht via facebook. Had me aangemeld op een aparte facebookpagina: marktplaats omgeving.... Spullen erop gezegd, afspraken gemaakt, mensen kwamen langs en met contant geld af laten rekenen. Scheelt dat er dan mensen zijn die in de omgeving van jou wonen, komen eerder hun afspraak na om langs te komen denk ik
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Off-topic hoekje en algemene discussies”