Plaats reactie
34
Dag mensen,

Ik post ook maar eens mijn desktop. Ik vind het altijd fijn om een opgeruimde Desktop te hebben, bijkomend voordeel is dat 'ie wat sneller de Desktop laadt als ik inlog. ;D

De onderstaande afbeelding is verkleind, klik op de thumbnail voor een vergroting.

Image Mvg,
Xp2
Systeeminfo Mac mini :Typer:
Mac mini (late 2014) | 1,4 GHz Intel Core i5 dual-core | 4GB RAM | 500GB HDD | OS X 10.11.6 El Capitan

Systeeminfo MacBook Pro :Typer:
MacBook Pro 15 inch (Retina, mid 2015) | 2,2 GHz Intel Core i7 Quad-core | 16GB RAM | 256GB SSD | OS X 10.11.6 El Capitan
36
@ Typetje,

:dank: :D

Als je de afbeelding ook wilt op je pc,klik op deze link op de afbeelding te bekijken
Om de afbeelding te downloaden, "sleurendepleur" (slepen) 'm naar je Desktop of klik secundair (rechts) en kies 'Bewaar afbeelding als...' of een vergelijkbare optie in het contextmenu. De rest is vanzelfsprekend, lijkt me.

Mvg,
Xp2
Laatst gewijzigd door xp2 op 06 nov 2015 23:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Systeeminfo Mac mini :Typer:
Mac mini (late 2014) | 1,4 GHz Intel Core i5 dual-core | 4GB RAM | 500GB HDD | OS X 10.11.6 El Capitan

Systeeminfo MacBook Pro :Typer:
MacBook Pro 15 inch (Retina, mid 2015) | 2,2 GHz Intel Core i7 Quad-core | 16GB RAM | 256GB SSD | OS X 10.11.6 El Capitan
40
Afbeelding
Ik heb een steen verlegd, in een rivier op aarde. Nu weet ik dat ik nooit zal zijn vergeten. Ik leverde bewijs van mijn bestaan. Omdat, door het verleggen van die ene steen, de stroom nooit meer dezelfde weg zal gaan!
(Bram Vermeulen)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Off-topic hoekje en algemene discussies”