Plaats reactie
650
Een blondje loopt een bank in Amsterdam Centrum binnen en vraagt om een lening.
Ze zegt, dat ze voor 2 weken op zakenreis naar de Verenigde Staten moet en dat ze 10.000 euro nodig heeft.
De bankbediende zegt Dat de bank wel een onderpand nodig heeft voor de lening.
Het blondje overhandigt de man de sleutels van een gloednieuwe Rolls Royce, die voor het gebouw geparkeerd staat.
De identiteit van het blondje wordt gecontroleerd en alles klopt. De bank gaat akkoord met de Rolls als onderpand voor de lening.
Als ze weg is, hebben de directeur en zijn personeel lol over het feit, dat als iemand een auto van een half miljoen als onderpand gebruikt een lening van maar van maar 10.000 euro afsluit.
Echt iets voor een blondje, is de lacherige opinie.
Een van de bankmedewerkers rijdt de Rolls in de ondergrondse garage van de bank en parkeert de auto daar.
Na twee weken komt het blondje terug en betaalt netjes de lening terug, plus de rente van zo’n 45 euro.
De bediende groet haar vriendelijk en zegt, waren dat ze blij zaken voldaan haar te kunnen doen.
Maar hij geeft aan dat ze wel enigszins in verwarring zijn geraakt. Na haar vertrek hebben ze Haar nog een keer nagetrokken en het bleek, dat ze multimiljonair is.
Waarom wou ze in vredesnaam 10.000 euro lenen, terwijl ze zelf zo rijk is.
Het blondje kijkt hem glimlachend aan en zegt: Waar zou je anders in Amsterdam voor slechts 45 euro je auto voor 2 weken Kunnen parkeren?
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
652
Op een dag vraagt een meisje aan haar mama: "Mama, vanwaar komen de allereerste ouders?" "Wel," antwoordt haar mama, "God heeft de eerste mensen, Adam en Eva, op de wereld gezet. Adam en Eva hebben dan kinderen gekregen die op hun beurt ouders geworden zijn enzovoort, enzovoort. Het is zo dat de humane familie is ontstaan." Twee dagen later stelt het meisje dezelfde vraag aan haar vader. Die antwoordt: "Kijk, miljoenen jaren geleden evolueerden de apen langzaam tot wat de mensen vandaag zijn." Het meisje staat perplex en loopt snel naar haar mama: "Mama, waarom zeg jij me dat de eerste mensen door God op de wereld werden gezet, terwijl papa zegt dat mensen eigenlijk van de apen afstammen?" Haar moeder antwoordt met een glimlach: "Dat is heel simpel, liefje. Ik heb je verteld over mijn familie en papa over de zijne!"
653
Over Dial Up Internet Sound:
Dus zó werd dat geluid gemaakt!
Heerlijk filmpje. Ik heb hem 3 x afgedraaid. Hij werd steeds leuker.
Het lijkt eeuwen geleden, maar internetten via een inbelverbinding deed ik 11 jaar geleden nog. Soms mislukte de verbinding, dan moest je het opnieuw proberen. Had ik verbinding, dan haalde ik snel mijn mail binnen, waarbij ik mopperde op een kennis die mij een foto onverkleind via e-mail toestuurde, want het binnenhalen van die foto kostte minuten en iedere telefoontik kostte geld. Daarna de verbinding afsluiten, de mails beantwoorden. En weer even verbinding maken om de beantwoorde mails te kunnen versturen.
En terwijl je online was, kon je ook niet bellen of gebeld worden. Het was het een of het ander. Wat een krampachtig gedoe was dat. Niks goede oude tijd.
655
Marie staat 's morgens de stoep te vegen met een oude borstel als de postbode langs komt.
De man kijkt het even aan en zegt dan: "Daar staat ook niet veel haar meer op hé."
Waarop Marie veschrikt zegt: "Oei, staat mijn badjas open miscchien?"
The Good, The Bad and The Ugly : Linux, Windows and DOS

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Off-topic hoekje en algemene discussies”