Plaats reactie
106
Ik heb even de link aangepast want je kreeg weer een melding dat je hem op YT moest bekijken, maar als je er dan op klikt kom je op de algemene YT pagina.

Ja inderdaad wel frappant met die rechte en gebogen klep. :D
Greetings, Black Tiger.
108
Maxstar schreef: en moet je doorklikken via 'bekijken op youtube'...:conf:
Juist, maar toen ik daar op klikte kwam ik op de hoofdpagina van YT terecht... dat vond ik dus zo vreemd.
Hoewel... ik klikte rechtsonder op dat > pijltje, misschien is dat de oorzaak geweest.
Greetings, Black Tiger.
109
"Hamilton sprak over de titelstrijd met de Nederlander en de Brit probeerde tactisch de druk op Verstappen te vergroten door te zeggen dat hij veel druk voelde in zijn eerste titelgevecht en dat de Limburger daar waarschijnlijk ook wel last van heeft." ;D

Vrijdag: Hamilton kegelt man met krik omver...
Zaterdag: Hamilton rijdt voorvleugel ingang pits aan diggelen...
Zaterdag: Hamilton krijgt geen temperatuur in banden, spint en kust zachtjes de muur in zijn laatste kwalificatieronde...

Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
110
Ik kijk normaliter niet op zaterdag, maar bij toeval zag ik even de korte samenvatting ergens rond 23.00 uur met de beide kwalificatierondes en de sprint race.
Geweldig! Helaas heb ik wel gemist dat Hamilton die man omver reed zo'n beetje. Maar degene die druk heeft is hij. Heb hem nog nooit zoveel fouten achter elkaar zien maken. ;D

Even nog los van het feit dat vermits goed onthouden, Mercedes het altijd goed deed in Rusland en nu moeten ze 3 anderen voor zich laten.
En Norris zelfs op pole position. Schitterend! :good:
Ik verheug me al op de race morgen, alleen al om te zien wat Norris doet dus alles wat Verstappen ook nog goed maakt is mooi meegenomen. :)
Greetings, Black Tiger.
111
Mercedes heeft het inderdaad altijd goed gedaan in Rusland, en vanaf de tweede rij starten is niet eens zo slecht. Want je kan na de start goed slipstreamen, wat dat betreft is van pole starten eigenlijk niet eens zo ideaal op dit circuit. Maar het zal ongetwijfeld een spannende race en start worden.. :D
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
112
Vond het wel grappig dat Hamilton zoveel verloor en toen 7e lag een tijdje. Jammer dat het met die pitstop wat mis ging voor Max, misschien had hij op die harde banden toch nog wat langer moeten doorrijden want dat had gemakkelijk gekund.
Van de andere kant, uiteindelijk toch nog de 2de plek, dat had niemand verwacht denk ik en ook Hamilton niet.
Wel jammer van Norris, schitterend wat die probeerde alleen jammer dat het toch harder ging regenen. Daarom ben ik ook blij dat ie in elk geval nog dat extra punt voor de snelste raceronde gekregen heeft.
Greetings, Black Tiger.
113
Mooie race, McLaren heeft zich met Ricciardo in de welbekende truc van Mercedes laten tillen met de pitstop dummy. Max had misschien inderdaad niet direct met Hamilton moeten stoppen. Max kreeg daarna zelfs Alonso nog om z'n oren, maar al met al een leuke race waarin een hoop risico's werden genomen.

Zeker jammer voor Norris, maar toonde wel big balls door door te blijven rijden. Le Clerc wist de pits helemaal niet meer te bereiken. En Bottas nog mazzel met een vijfde plek vanwege de regen, anders compleet puntloos door die zogenaamde 'tactiek' van Mercedes.....
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
114
Ja Bottas viel me echt behoorlijk tegen. Die moet toch met Hamilton mee kunnen in feite. Net zoals Perez eigenlijk ook gewoon vooraan kan rijden.
Hij startte nog een aantal plekken voor Verstappen zelfs en zonder regen had ie vrijwel zeker buiten de punten gefinished, dus die heeft niet best gereden.

Ja die pitstop dummy was geweldig, dat ze daar weer intrapten, maar ja het had gekund. Het is altijd een gokje.
Greetings, Black Tiger.
115
Het grote manco van de Mercedessen is, dat die auto in verkeer (vuile lucht) een stuk minder goed is. Hamilton kwam ook niet voorbij aan Ricciardo, pas toen hij de pit in ging zag je de rondetijden van Hamilton een stuk beter worden.
Maxstar schreef: Zaterdag: Hamilton rijdt voorvleugel ingang pits aan diggelen...
Afbeelding
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
119
Niet verwacht, Bottas toch gewonnen. Mooi gedaan en ook nog snelste race ronde.
Geweldig dat Verstappen weer bovenaan staat in het wereldkampioenschap in elk geval. En ik vond het prachtig dat Hamilton niet verder dan 5e kwam. ;D
Greetings, Black Tiger.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Off-topic hoekje en algemene discussies”