Computer Forum voor al uw vragen en problemen.

Register een gratis account om van alle functies op het forum gebruik te kunnen maken.

Problemen met uw computer, of heeft u advies nodig? PC Web Plus helpt u graag verder.

Welkom op PC Web Plus, op dit computerforum kunt u terecht voor gratis hulp bij computerproblemen en allerhande vragen over software, hardware en computerbeveiliging.

Als gast kunt u alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. U kunt echter geen reacties of commentaar geven op bestaande discussies, of nieuwe onderwerpen op het forum starten met uw vraag of probleem.

Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren. Vanaf dat moment kunt u deelnemen aan de diverse discussies op het forum.

Klik hier om een gratis account te registreren! - of lees onze Welkomstgids door voor meer informatie over het gebruik van het forum.

• 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Juisterr
Security Helper
Security Helper
Kennisniveau: (3) Expert
AV: MbaM
Contacteer:

Re: Kerstmuts

wo 14 dec, 2016 11:13:28

WhiteFang schreef:
Heb mn kerstmuts ook opgezet, maar of mijn alter-ego er nu zo happy van wordt. Zijn er nog vuurwerk liefhebbers hier (mensen die het zelf kopen en afsteken) of ben ik de enige gek?  :smiley_notnormal: wil je het echt weten.?
Afbeelding

Twitter - - -
**
facebook
AQMRB - Alliance of Qualified Malware Removal Boards

WhiteFang
Security Advisor
Security Advisor
AM: MalwareBytes Anti-Malware Mac OSX

wo 14 dec, 2016 11:28:39

Mits je geen heel verhaal van 3 pagina's gaat "opsteken", ben ik best benieuwd naar mogelijke liefhebbers :-)

abbs
Security Helper
Security Helper
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert

wo 14 dec, 2016 11:37:34

WhiteFang schreef:
Mits je geen heel verhaal van 3 pagina's gaat "opsteken", ben ik best benieuwd naar mogelijke liefhebbers :-)

Ik was liefhebber, maar sinds ik het zelf (door omstandigheden) niet meer kan afstekken niet meer.
En ik vind (was gek van sier vuurwerk) te duur, ik lied het vroeger uit België mee nemen.
Groeten abbsAfbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding

WhiteFang
Security Advisor
Security Advisor

wo 14 dec, 2016 11:44:39

Klopt helemaal, de prijzen zijn enorm. Ik haal het persoonlijk in België en Nederland. België de 100.000 klappers en Nederland het sier. Mijn zoon nu 2,5 jaar vind het al geweldig (klein siervuurwerk dan). 

Snap ook wel dat mensen tegenstanders ervan zijn, het levert vaak een hoop ellende op.

porrelaar
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member

wo 14 dec, 2016 12:37:45

Het was even zoeken naar die kerstmuts. In welke kast had ik hem opgeborgen?

Van vuurwerk ben ik geen liefhebber. Nooit geweest ook. Ik begrijp dat sommige mensen die harde knallen wel leuk vinden, maar mijn kat wordt er panisch van. Ik zou er voorstander van zijn wanneer vuurwerk afsteken door particulieren verboden werd en dat de gemeente voor een groot vuurwerk zorgt, net zoals ze dat in mijn dorp ieder jaar doen aan het einde van de kermis. Dat doen ze op het voetbalveld en dat ligt lekker ver bij mij vandaan...
Natuurlijk kost dat de gemeente geld, maar door particulier vuurwerk te verbieden zullen er minder kosten hoeven te worden gemaakt voor het vervangen van opgeblazen prullenbakken enz. Tevens zal het schelen in de beschadiging van ogen en handen.

Hilversum is al zo ver:

Hilversum mag vuurwerk in centrum verbieden; andere gemeenten zullen volgen

Het gemeentebestuur van Hilversum mag het afsteken van vuurwerk rond de jaarwisseling in het centrum verbieden. Dit heeft de Raad van State woensdag beslist in de zaak die vuurwerkhandelaren tegen de gemeente hadden aangespannen. De uitspraak heeft implicaties voor tientallen andere gemeenten waar de colleges ook tot vuurwerkvrijezones hebben besloten.

Bron: Volkskrant Online van vandaag.

iEscape
Moderator
Moderator
AV: MBAM Pro
FW: Little Snitch

wo 14 dec, 2016 13:50:12

Ik haat knallers - en klappers vuurwerk :rofl: , sier vuurwerk vind ik wel mooi om naar te kijken maar steek zelf niet op :x-mas-8
Zonde van de centjes :o
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding

Vinu
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Kennisniveau: (2) Ervaren

wo 28 dec, 2016 12:39:57

WhiteFang schreef:
Zijn er nog vuurwerk liefhebbers hier (mensen die het zelf kopen en afsteken) of ben ik de enige gek?  :smiley_notnormal:

Ben nog wel liefhebber van siervuurwerk om naar te kijken maar steek al sinds een jaar of 5 zelf niks meer af. Voorheen wel voor honderden euro's.
Ik ben ooit zo geschrokken van een vuurpijl die recht op me gezicht af kwam dat ik dacht van laat dit ff een goede waarschuwing zijn.

WhiteFang
Security Advisor
Security Advisor

do 29 dec, 2016 17:20:23

Vinu schreef:
WhiteFang schreef:
Zijn er nog vuurwerk liefhebbers hier (mensen die het zelf kopen en afsteken) of ben ik de enige gek?  :smiley_notnormal:

Ben nog wel liefhebber van siervuurwerk om naar te kijken maar steek al sinds een jaar of 5 zelf niks meer af. Voorheen wel voor honderden euro's.
Ik ben ooit zo geschrokken van een vuurpijl die recht op me gezicht af kwam dat ik dacht van laat dit ff een goede waarschuwing zijn.

Ik heb een piep in mijn rechter oor gehad vorig jaar voor 6 maanden door een mat die te snel afging. Ik werd afgeleid en stond te dichtbij. Steek dus nu nog wel af met voldoende afstand en oordoppen in. 

abbs
Security Helper
Security Helper
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert

zo 17 dec, 2017 16:14:10

Zo ook maar even de kerstmuts opgezet, de kerstsmilies toegevoegd om hier op het forum het kerstsfeertje aan te wakkeren.
De header lukt mij nog niet :t07010:
Groeten abbsAfbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9