Forumoverzicht Malware en virusinfectie problemen Hulp bij malware en virusinfectie problemen (HijackThis / RSIT / DDS logs) Opgeloste problemen / logs

Gesloten onderwerpen. Stuur een privé bericht naar een Moderator of de Administrator om het topic weer te laten openen.

en.v9 verwijderen

Berichtdoor Nicolas » zo 02 jun, 2013 13:57:53

Beste lezers,

Heb sinds kort ook last van (helaas een niet weloverwogen download) het v9 start-pagina virus. Heb al verschillende dingen geprobeerd zoals ad aware, cc cleaner enz. Ben tenslotte hier terecht gekomen.

De DDS en ADW cleaner resultaten heb ik in de bijlage gepost.

Bij voorbaat dank,

Nicolas
Je hebt geen permissies om de bijlage(n) in dit bericht te zien, Klik hier om een account op het forum te registreren.
Nicolas
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
 
Berichten: 5
Geregistreerd: zo 02 jun, 2013 13:53:37
Kennisniveau: (1) Beginner

Re: en.v9 verwijderen

Berichtdoor Maxstar » zo 02 jun, 2013 14:04:52

Hallo en welkom op het forum,

Download Afbeelding zoek.exe naar het bureaublad.
Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe
(hier of hier) kan je lezen hoe je dat doet.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkwaardig probleem.
    Code: Selecteer alles
    emptyclsid;
    chromelook;
    firefoxlook;
    startupall;
    filesrcm;
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.
Met vriendelijke groet,

Maxstar


Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Avatar gebruiker
Maxstar
Administrator
Administrator
 
Berichten: 33312
Geregistreerd: za 27 sep, 2008 10:18:07
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 7
AV: Emsisoft Internet Security

Re: en.v9 verwijderen

Berichtdoor Nicolas » zo 02 jun, 2013 14:22:24

Het resultaat:
Je hebt geen permissies om de bijlage(n) in dit bericht te zien, Klik hier om een account op het forum te registreren.
Nicolas
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
 
Berichten: 5
Geregistreerd: zo 02 jun, 2013 13:53:37
Kennisniveau: (1) Beginner

Re: en.v9 verwijderen

Berichtdoor Maxstar » zo 02 jun, 2013 14:38:25

Hoi,

Start Zoek.exe nogmaals met het volgende script.
Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe
(hier of hier) kan je lezen hoe je dat doet.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkwaardig probleem.
    Code: Selecteer alles
    C:\windows\0ùS;fs
    C:\windows\Tasks\Dealply.job;f
    C:\windows\system32\Tasks\Dealply;fs
    C:\windows\system32\Tasks\Desk 365 RunAsStdUser;fs
    [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupreg\96A36665];r
    C:\Users\\Nicolas\AppData\Roaming\96A36665;f
    C:\Users\Nicolas\AppData\Roaming\Dealply;fs
    ndgonipadfipmlmdfofnjnhhlgojnjdn;chr
    autoclean;
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.
Met vriendelijke groet,

Maxstar


Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Avatar gebruiker
Maxstar
Administrator
Administrator
 
Berichten: 33312
Geregistreerd: za 27 sep, 2008 10:18:07
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 7
AV: Emsisoft Internet Security

Re: en.v9 verwijderen

Berichtdoor Nicolas » zo 02 jun, 2013 15:13:50

Resultaat:
Je hebt geen permissies om de bijlage(n) in dit bericht te zien, Klik hier om een account op het forum te registreren.
Nicolas
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
 
Berichten: 5
Geregistreerd: zo 02 jun, 2013 13:53:37
Kennisniveau: (1) Beginner

Re: en.v9 verwijderen

Berichtdoor Maxstar » zo 02 jun, 2013 16:10:08

Hoi,

Start Zoek.exe nogmaals met het volgende script.
Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe
(hier of hier) kan je lezen hoe je dat doet.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkwaardig probleem.
    Code: Selecteer alles
    shortcutfix;
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.
Met vriendelijke groet,

Maxstar


Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Avatar gebruiker
Maxstar
Administrator
Administrator
 
Berichten: 33312
Geregistreerd: za 27 sep, 2008 10:18:07
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 7
AV: Emsisoft Internet Security

Re: en.v9 verwijderen

Berichtdoor Nicolas » zo 02 jun, 2013 18:09:47

Resultaat:
Je hebt geen permissies om de bijlage(n) in dit bericht te zien, Klik hier om een account op het forum te registreren.
Nicolas
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
 
Berichten: 5
Geregistreerd: zo 02 jun, 2013 13:53:37
Kennisniveau: (1) Beginner

Re: en.v9 verwijderen

Berichtdoor Nicolas » zo 02 jun, 2013 21:45:08

Zo te zien is het opgelost! Hartstikke bedankt!
Nicolas
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
 
Berichten: 5
Geregistreerd: zo 02 jun, 2013 13:53:37
Kennisniveau: (1) Beginner

Re: en.v9 verwijderen

Berichtdoor Maxstar » ma 03 jun, 2013 08:34:47

Hoi,

Mooi dat dit alvast is gelukt, voer ter controle nog eens een scan uit met HitmanPro.

Download de Afbeelding 32 of 64 bit versie van HitmanPro naar het bureaublad.
Klik hier voor een uitgebreide handleiding van HitmanPro.

  • Dubbelklik op "HitmanPro.exe" en klik op "volgende"
  • Vink de optie "Ik accepteer de voorwaarden van de gebruikersovereenkomst aan" en klik op "Volgende"
  • Klik in het setup scherm nu nogmaals op "Volgende", nu zal automatisch de scan starten, doe verder niets op de computer totdat de scan gereed is.
  • Als de scan klaar is klik je op "volgende"
  • Activeer nu de gratis licentie, hiermee kunt u 30 dagen gratis HitmanPro gebruiken en de gevonden infecties verwijderen.
  • Note: indien u reeds eerder gebruik hebt gemaakt van de 30 dagen trial-versie van HitmanPro is het niet meer mogelijk om gratis de gevonden infecties te verwijderen.
  • Als het verwijderen gereed is klik je onderin het scherm op "Save log" of "Logbestand opslaan" en sla deze op bijvoorbeeld het bureaublad op.
    Post dit logje.
  • Klik nu op de knop "Herstarten".
Met vriendelijke groet,

Maxstar


Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Avatar gebruiker
Maxstar
Administrator
Administrator
 
Berichten: 33312
Geregistreerd: za 27 sep, 2008 10:18:07
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 7
AV: Emsisoft Internet Security

Re: en.v9 verwijderen

Berichtdoor Maxstar » ma 10 jun, 2013 09:49:30

Hoi,

Is het nog gelukt met het uitvoeren van de scan met HitmanPro?
Met vriendelijke groet,

Maxstar


Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Avatar gebruiker
Maxstar
Administrator
Administrator
 
Berichten: 33312
Geregistreerd: za 27 sep, 2008 10:18:07
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 7
AV: Emsisoft Internet Security

Re: en.v9 verwijderen

Berichtdoor Maxstar » ma 08 jul, 2013 14:51:13

Bij gebrek aan feedback wordt dit topic gesloten en verplaatst naar de sectie opgeloste problemen / logs.

  • Als u dit topic heropent wilt hebben, dan kunt u mij of één van moderators een (PB) privébericht sturen met een link naar dit betreffende topic.
  • Indien het topic al langere tijd is gesloten kunt u het beste hier een nieuw topic aanmaken met uw probleemomschrijving, en eventueel verwijzen naar dit gesloten topic.
  • Voor alle andere vragen kunt u in het juiste forum een nieuw onderwerp starten.

Informatie aan de lezers van dit topic
Indien u identieke problemen heeft met uw computer zoals in dit topic, adviseren wij u om niet de gegeven instructies & scripts één op één over te nemen aangezien deze in dit topic speciaal voor die computer zijn bedoeld.

Wanneer u dus identieke problemen heeft voer dan als eerste ons stappenplan uit, plaats vervolgens de logjes als bijlage in de sectie Malware en virusinfectie problemen (HijackThis / DDS logs).
Met vriendelijke groet,

Maxstar


Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Avatar gebruiker
Maxstar
Administrator
Administrator
 
Berichten: 33312
Geregistreerd: za 27 sep, 2008 10:18:07
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 7
AV: Emsisoft Internet Security


Keer terug naar Opgeloste problemen / logs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten