Gesloten
1
Giedenavond,

Ik kreeg melding van Ziggo, dat mijn computer met het torpig virus besmet is.
Nu heb ik tdsskiller uitgevoerd, echter heb ik na uitvoering hiervan ook delete aangevinkt bij het verwijderen van de gevonden besmettingen. Met als gevolg dat ik nu geen internet verbinding meer met deze pc heb.
Is dit nog te herstellen?

B.v.d.

Frits
3
Dat is nu het probleem, ik heb op die pc nu geen internetverbinding en kan dus dat logje niet plaatsen.
5
Op de c schijf onder tdsskiller staat alleen de map quarantaine, maar daar staat geen log file tussen.
6
Hoi,

Voer op de geïnfecteerde computer TDSS Qlook eens uit en plaats hiervan het logje.

Download TDSSQlook.exe naar het bureaublad.
  • Dubbelklik op "TDSSQlook.exe" om de tool te starten.
  • Let op!!! Windows Vista & 7 gebruikers dienen TDSSQlook.exe als administrator uit te voeren "Rechtermuisknop uitvoeren als",
  • Typ A gevolgd door Enter om de "Scan" te starten.
  • Wacht tot het CMD-venster sluit en een kladblokvenster met het logje opent.
  • Selecteer de volledige inhoud van het log en kopieer dit in je volgende bericht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
7
Ik zie onder systeembeheer/hardware dat de driver voor wireless internet adapter niet meer geinstalleerd is. Zal eerst proberen om deze weer te installeren, zodat ik dan misschien weer internetverbinding op de pc heb.
Meld me zo spoedig mogelijk weer.
9
Ja ik meld me spoedig weer. Denk echter niet dat dit vanavond nog gaat lukken, maar morgen zeker.
Dank voor de hulp tot zo ver!
12
Bij gebrek aan feedback wordt dit topic gesloten en verplaatst naar de sectie opgeloste problemen / logs.

Als u dit topic heropent wilt hebben, dan kunt u mij of één van moderators een (PB) privébericht sturen met een link naar dit betreffende topic.

Indien het topic al langere tijd is gesloten kunt u het beste hier een nieuw topic aanmaken, en eventueel verwijzen naar dit topic.


Voor alle andere vragen kunt u in het juiste forum een nieuw onderwerp starten.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Gesloten

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”