Giedenavond,
Ik kreeg melding van Ziggo, dat mijn computer met het torpig virus besmet is.
Nu heb ik tdsskiller uitgevoerd, echter heb ik na uitvoering hiervan ook delete aangevinkt bij het verwijderen van de gevonden besmettingen. Met als gevolg dat ik nu geen internet verbinding meer met deze pc heb.
Is dit nog te herstellen?
B.v.d.
Frits
2
Hoi en welkom op het forum,
Plaats als eerste even het logje van TDSSKiller, dan kunnen we even verder kijken.
Plaats als eerste even het logje van TDSSKiller, dan kunnen we even verder kijken.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Dat is nu het probleem, ik heb op die pc nu geen internetverbinding en kan dus dat logje niet plaatsen.
4
Hoi,
Het logje staat op de C schijf opgeslagen, door middel van een USB-stick kan je deze naar een computer met werkende internet verbinding overzetten en op het forum plaatsen.
Het logje staat op de C schijf opgeslagen, door middel van een USB-stick kan je deze naar een computer met werkende internet verbinding overzetten en op het forum plaatsen.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
5
Op de c schijf onder tdsskiller staat alleen de map quarantaine, maar daar staat geen log file tussen.
6
Hoi,
Voer op de geïnfecteerde computer TDSS Qlook eens uit en plaats hiervan het logje.
Download TDSSQlook.exe naar het bureaublad.
Voer op de geïnfecteerde computer TDSS Qlook eens uit en plaats hiervan het logje.
Download TDSSQlook.exe naar het bureaublad.
- Dubbelklik op "TDSSQlook.exe" om de tool te starten.
- Let op!!! Windows Vista & 7 gebruikers dienen TDSSQlook.exe als administrator uit te voeren "Rechtermuisknop uitvoeren als",
- Typ A gevolgd door Enter om de "Scan" te starten.
- Wacht tot het CMD-venster sluit en een kladblokvenster met het logje opent.
- Selecteer de volledige inhoud van het log en kopieer dit in je volgende bericht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
7
Ik zie onder systeembeheer/hardware dat de driver voor wireless internet adapter niet meer geinstalleerd is. Zal eerst proberen om deze weer te installeren, zodat ik dan misschien weer internetverbinding op de pc heb.
Meld me zo spoedig mogelijk weer.
Meld me zo spoedig mogelijk weer.
8
Hoi,
Dat is prima, ik hoor wel of dit is gelukt?
Mocht het herinstalleren van de draadloze netwerkkaart niet werken sluit de computer dan eerst eens bekabeld aan, op deze manier zal je namelijk wel verbinding met het internet kunnen krijgen.
Dat is prima, ik hoor wel of dit is gelukt?
Mocht het herinstalleren van de draadloze netwerkkaart niet werken sluit de computer dan eerst eens bekabeld aan, op deze manier zal je namelijk wel verbinding met het internet kunnen krijgen.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
9
Ja ik meld me spoedig weer. Denk echter niet dat dit vanavond nog gaat lukken, maar morgen zeker.
Dank voor de hulp tot zo ver!
Dank voor de hulp tot zo ver!
10
Hoi,
Alvast graag gedaan en geen probleem, ik zie het logje wel verschijnen.
Alvast graag gedaan en geen probleem, ik zie het logje wel verschijnen.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
11
Hoi,
Is het nog gelukt met het uitvoeren van TDSS Qlook?
Is het nog gelukt met het uitvoeren van TDSS Qlook?
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
12
Bij gebrek aan feedback wordt dit topic gesloten en verplaatst naar de sectie opgeloste problemen / logs.
Als u dit topic heropent wilt hebben, dan kunt u mij of één van moderators een (PB) privébericht sturen met een link naar dit betreffende topic.
Indien het topic al langere tijd is gesloten kunt u het beste hier een nieuw topic aanmaken, en eventueel verwijzen naar dit topic.
Voor alle andere vragen kunt u in het juiste forum een nieuw onderwerp starten.
Als u dit topic heropent wilt hebben, dan kunt u mij of één van moderators een (PB) privébericht sturen met een link naar dit betreffende topic.
Indien het topic al langere tijd is gesloten kunt u het beste hier een nieuw topic aanmaken, en eventueel verwijzen naar dit topic.
Voor alle andere vragen kunt u in het juiste forum een nieuw onderwerp starten.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)