Plaats reactie
1
Plotseling problemen met Foxit: m'n huidige pdf-files zijn normaal te openen, maar vanaf internet downloaden lukt niet meer, er wordt gemeld "klaar", maar het scherm blijft leeg. Ik heb het programma al opnieuw gedownloaded, maar het resultaat is alleen maar dat er opeens een "Ask it"-toolbar is verschenen i.pl.v mijn vertrouwde Firefox, nou ja, Firefrox is er natuurlijk nog wel, maar waarom de Ask erbij? vr.gr. Ank
2
even een correctie op de toestand: de toolbar was van Foxit zelf, die heb ik inmiddels verwijderd, en Ask stond op de startpagina, ook dat heb ik verholpen. Maar ook na herstarten wil een pdf bestand in de browser niet openen, het is "klaar", maar de pagina blijft leeg.
Ank
5
Kijk ook even of het volgende nog wel goed staat ingesteld.

1. Firefox - Extra - Opties
2. Klik hier op Toepassingen
3. Staat hier bij PDF bestand (Foxit Reader plugin Mozilla gebruiken) ingeschakeld.
6
Er staat daar: 1. Adobe Acrobat 7.0 Document Foxit enz gebruiken
en: 2. Adobe Acrobat " " : bestand opslaan

O? staat het dan bij downloads? Gekeken, nee..ik heb ook nog geprobeerd die 2 uit te schakelen, dan krijg je als gevolg: altijd vragen.
Wat nu?
7
Verwijder Adobe Acrobat reader eens, werkt Foxit reader dan weer als je PDF bestand (Foxit Reader plugin Mozilla gebruiken) ingeschakeld.
8
ik hèb A.A niet eens meer, al lang niet. Intussen heb ik bij Foxit Support gekeken : How to make Reader open PDF files within Firefox; wat daarin staat klopt allemaal maar wel heb ik op de bestandslocatie iets m.i. vreemds gezien, het heet:
lang_nl_nl en het is een XML-document (???), het dateert van 31 jan jl en dat zou wel eens kunnen kloppen met de narigheid. Kan ik dat lang dinges gewoon verwijderen? of is dat een trojan of zo?
9
bij nader inzien klopt het ook niet helemaal met wat Foxit Support zegt: in Mozilla Firefox\plugins folder is de Foxit dll file er niet, het hoort te heten npFoxitReaderPlugin.dll, er zijn allerlei np's, maar deze niet.
12
Ja! ik moest dus die Foxit nog uitklappen, daar kwam de bewuste roodomlijnde tevoorschijn, heb hem actief gemaakt en meteen imslp weer geprobeerd: hij deed het weer als vanouds. :dank: maar hoe kwam dat nou? dat heeft natuurlijk geen haast en vanavond ben ik weg. In ieder geval :goed:
14
Adobe Acrobat reader en Foxit reader hebben elkaar denk ik in de weg gezeten in Firefox.
Je kan de plugins van Adobe eens verwijderen in Firefox,
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”