Plaats reactie
1
Hallo,

Ik ben via de website hier eigenlijk aan beland omdat ik op zoek was naar info voor het installeren van Windows 7 op een mini laptop vanaf een USB stick, en gelijk maar even aangemeld op het forum. :D

Ik ben Floris 32 jaar en werkzaam als (Service monteur) van automatische schuifdeuren, draaiwanden etc etc, verder ben ik de trotse vader van een zoon die inmiddels al 6 jaar is.
In mijn vrije tijd doe ik graag aan kite-surfen en ben ik wekelijks in de sportschool te vinden om de conditie op peil te houden.
Naast deze intensieve hobby's heb ik veel interesse in de computers, op vrijdag avond en soms op de zaterdagen spring ik bij in de winkel van broer die een eigen computerzaak heeft sinds vorig jaar September.
Hier bouw en installeer ik dan vooral nieuwe computers wat ik erg leuk vindt om te doen.

Mvg,
Floris
Beter een muisarm dan een apestaartje. :)
Afbeelding
2
:welkom: Floris.

Erg leuk dat je naast je gewone werk je broer nog helpt met zijn computer-winkel, misschien dat je hier ook nog eens een helpende hand kan bieden. :lol:
M.v.g,
~*~Maaike~*~
3
Ja ik vindt het zelf ook leuk, en geeft behoorlijk wat ontspanning als je de hele week met 'draaideur' problemen te maken hebt gehad.
Mijn broer en ik zijn echt opgegroeid met computers, dit komt omdat onze ouwe heer vroeger in de ICT computerwereld heeft gewerkt, wij kregen toen de oude computers om onze kamers. ;)
Mijn eerste eigen computer was de oude 286 van mijn vader. Ik was toen 11 jaar en het de enige op de basisschool met een eigen computer. Op school was het computer gedoe nog ver weg en veel klasgenoten kwamen bij mij spelletjes spelen op deze PC, want game-consoles waren alleen de NES (nintendo) op de TV en later de Gameboy.

In die tijd heb ik heel veel plezier gehad aan deze PC, zeker met het spelen van Prince of Persia, Operation Wolf en Wings of Fury. :D
Maar toen kreeg mijn 'broertje' de al verouderde 386 met een 256 (14 inch) kleurenscherm, o wat was ik toen jaloers zeg toen, maar goed ik was bijna jarig en werd 14 jaar (1992) en vroeg een nieuwe PC voor mijn verjaardag die ik natuurlijk niet kreeg, maar wel de oude 486dx2 66Mhz met 4 MB ram en een 250 MB hardeschijf van mijn vader met Windows 3.1 en een 14" kleurenscherm dat ik van de hele familie kreeg in zo'n grote doos dat ik nooit op mijn verjaardag had gezien. :eek:

Ik was dol en dol blij en heb de hele dag tot echt s'avonds laat achter de nieuwe computer doorgebracht om samen met mijn vader alle games over te zetten van de 286 naar mijn nieuwe computer de 486 met een kleurenscherm.
Deze computer heb ik nog gebruikt tot (1996) toen ik met mijn (krantenwijk) en het (bollenpellen) genoeg gespaard had om een echte Pentium PC te kunnen kopen. Op zaterdag gingen wij naar de Vobis (die bestond toen nog) en kocht ik mijn eerste echte 'eigen' PC met een 15" scherm, deze PC heb ik in de loop der tijd regelmatig zelf geupgrade met geheugen een extra harde schijf en en één van de eerste 2x (speed) cd branders.

Na het kopen van mijn eerste computer is alles eigenlijk in een sneltreinvaart voorbij gevlogen, het upgraden en het aanschaffen van een nieuwe computer ging echter als de rook, ik weet wel dat ik na mijn eerste 'eigen' computer (1996) meer dan 20 nieuwe PC's heb gekocht en tussendoor de nodige hardware heb vervangen en of toegevoegd.

Ik weet niet of jullie op dit alles zitten te wachten dus laat ik het hier maar bij.. :neu:

Mvg,
Floris
Beter een muisarm dan een apestaartje. :)
Afbeelding
5
Welkom Floris :welcome:
Ik weet niet of jullie op dit alles zitten te wachten dus laat ik het hier maar bij.
Ik vondt het wel leuk om te lezen hoor.. :goed:
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Even voorstellen”