Plaats reactie
1
Krijg nu al een paar maanden regelmatig een blauw scherm.
Heb m'n laptop terug gezet naar fabrieksinstellingen en alle drivers ge-update, maar dit werkte niet.

Ik vermoed dat het te maken heeft met m'n ingebouwde webcam, maar weet niet hoe ik dit op moet lossen.
Helaas kan ik m'n laptop niet wegbrengen om te repareren, omdat ik hem elke dag voor werk nodig heb.
In de bijlage staat de uitdraai van het programma BlueScreenView. Mijn laptop is een HP Envy (4-1101sd).

Iemand tips of een oplossing?

Dankjewel!
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
2
Gokje,

Als je usb driver opnieuw download van de maker van je laptop.
Dan de USB driver helemaal wissen en dan die nieuwe driver installeren.

Wellicht dat dit helpt.
3
Download Afbeelding Speccy naar het bureaublad en installeer deze.
  • Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.
  • Let op!!!Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.
  • Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.
  • Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".
  • In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.
  • Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware
Theory is when you know something, but it doesn't work ... practice is when something works, but you don't know why ...
5
- kan je de type-aanduiding van jouw HP nog eens grondig bekijken: een HP Envy 4-1101sd is onbekend op de HP-website ? ...

*********************************************************************************************
- voor je USB-controllers mag je het onderstaande uitvoeren:

Ga naar apparaatbeheer.
Dubbelklik op de usb controllers om ze allemaal te zien.
Klik de onderste aan met de rechter muisknop en kies voor installatie ongedaan maken.
Herhaal dit voor alle usb controllers.
Sluit het apparaatbeheer af en herstart de pc.
De usb drivers zullen opnieuw geïnstalleerd worden en de poorten worden geïnitialiseerd.

*********************************************************************************************
Deze check mag je ook nog uitvoeren en het resultaat ervan posten:

Download Afbeelding Crystal DiskInfo naar het bureaublad.
  • Dubbelklik op CrystalDiskInfoPortable_x.x.0.paf en klik vervolgens op OK.
  • Klik op volgens en vervolgens op installeren, nu wordt het programma uitgepakt in een nieuwe map op het bureaublad.
  • Plaats nu een vinkje bij de optie Crystal DiskInfo Portable starten en klik op Voltooien.
  • Of open de aangemaakte map en klik met de rechtermuisknop op CrystalDiskInfoPortable.exe en kies uitvoeren als administrator.
    • Is de kleur Blauw - dan is deze schijf in orde.
    • Is de kleur Geel - dan zijn er problemen met de betreffende schijf.
    • Is de kleur Rood - dan is de harde schijf zeker aan vervanging toe.
  • Als het programma geopend is, zal het gegevens van je harde schijf tonen.
  • Let op: Vergroot het venster zodat alle informatie goed zichtbaar is.
  • Maak een screenshot van het programma, hoe je dat doet lees je HIER.
  • Upload dit bestand naar http://www.imgdumper.nl.
  • Je krijgt dan een unieke link. Post die link in je volgend bericht.
Afbeelding
Theory is when you know something, but it doesn't work ... practice is when something works, but you don't know why ...
7
Wil het uitvoeren van de geposte tips een beetje lukken Monika ? ... mocht je vragen hebben dan lezen we dat graag. ;)
Theory is when you know something, but it doesn't work ... practice is when something works, but you don't know why ...
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “BSOD, Systeemcrashes & Opstartproblemen”