Plaats reactie
31
Maar dan ben ik dus alle tabbladen, paswoorden e.d. ook kwijt?
En als ik de instellingen van Firefox initialiseer, heeft dit dan ook invloed op de instellingen van Mozilla Thunderbird, het mailprogramma van Firefox waar het probleem het vaakst optreedt?
32
RuudB. schreef:Maar dan ben ik dus alle tabbladen, paswoorden e.d. ook kwijt?
En als ik de instellingen van Firefox initialiseer, heeft dit dan ook invloed op de instellingen van Mozilla Thunderbird, het mailprogramma van Firefox waar het probleem het vaakst optreedt?
Het is zo wie zo erg belangrijk dat je hier een backup van maakt, niet alleen voor dit soort dingen maar ook als je pc ineens kapot kan gaan.
Dus ik zou voor de zekerheid al die dingen gaan backupen, en dan doorgaan.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
33
Ik laat elke nacht een backupprogramma draaien zodat er in feite nauwelijks iets verloren kan gaan, maar ik zal paswoorden en tabbladen weer allemaal opnieuw moeten ingeven na resetten en is best nogal wat werk als het maar de vraag is of het probleem daarmee verholpen is.
34
RuudB. schreef:Ik laat elke nacht een backupprogramma draaien zodat er in feite nauwelijks iets verloren kan gaan, maar ik zal paswoorden en tabbladen weer allemaal opnieuw moeten ingeven na resetten en is best nogal wat werk als het maar de vraag is of het probleem daarmee verholpen is.
Ik begrijp je wel maar we moeten ergen gaan zoeken en als IE geen problemen geeft denk ik aan je andere brouwsers, dat daar een probleem inzit.
Wat we ook kunnen doen is een clean opstart( zonder programma's opstarten maar zet wel je virusscanner aan)

Ga naar start > uitvoeren of type het commando msconfig in het zoekvenster van het startmenu.
  • Open het tabblad "Services" en vink de optie "Alle Microsoft services verbergen" aan.
  • Klik nu op de knop "Alles uitschakelen"
  • Open nu het tabblad "Opstarten" en klik op "Alles uitschakelen" Behalve je virusscanner vink die weer aan.
  • Klik op Toepassen en daarna op Ok en herstart de computer.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
36
RuudB. schreef:Ok, maar kan ik daarna gewoon weer werken op mijn pc?
Ja alleen om je browsers te testen, veel programma's starten niet mee op alleen Windows. http://support2.microsoft.com/kb/929135/nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Daarom moet je echt je virusscanner aanlaten.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
37
Ok, ik begrijp het, probleem is dat het probleem bij Google slechts sporadisch optreedt, bij Firefox en Mozilla vaker, maar kan ook best vele uren niet gebeuren, en gedurende deze tijd kan ik dan weinig of niks op de pc. Zal proberen de pc vannacht op deze manier te herstarten.
38
RuudB. schreef:Ok, ik begrijp het, probleem is dat het probleem bij Google slechts sporadisch optreedt, bij Firefox en Mozilla vaker, maar kan ook best vele uren niet gebeuren, en gedurende deze tijd kan ik dan weinig of niks op de pc. Zal proberen de pc vannacht op deze manier te herstarten.
Sorry ik kan even niet meer van maken, maar ik denk dat het bij je browsers zit omdat IE geen last heeft ;(
Of je moet nog even een andere browser proberen: http://www.alleinternetbrowsers.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Of een nieuwe gebruiker aanmaken en daar testen.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
39
Ik begrijp 't, waardeer het ook ten zeerste dat je mij probeert te helpen om het probleem op te lossen!
Gelukkig is het probleem alleen nogal irritant, de pc werkt verder prima; ik moet alleen even kijken wanneer het het beste uitkomtom je advies op te volgen.
40
RuudB. schreef:Ik begrijp 't, waardeer het ook ten zeerste dat je mij probeert te helpen om het probleem op te lossen!
Gelukkig is het probleem alleen nogal irritant, de pc werkt verder prima; ik moet alleen even kijken wanneer het het beste uitkomtom je advies op te volgen.
Ik denk dat de makkelijkste oplossing is om een extra account aan te maken die je later weer kan verwijderen indien nodig; https://www.schoonepc.nl/windows7/gebru ... ellen.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Browsers, e-mailprogramma's en internet software”