Plaats reactie
1
Binnenkort krijg ik een nieuwe PC en nu wil ik mijn adresboek exporteren zodat ik straks op een eenvoudige manier mijn adresboek weer kan importeren als ik mijn nieuwe computer heb.
Voorheen in outlook express was dit gemakkelijk maar ik kan deze optie echter nergens in windows live mail vinden.
Hoe kan ik dit doen ?
Mijn nieuwe computer zal windows 8.1 hebben maar ook hier wil ik weer gebruik van windows live mail gaan maken.

Bij voorbaat dank voor jullie hulp.
2
Oh, en is er ook een manier om mijn mappen met bewaarde emails op een eenvoudige manier over te halen naar mijn nieuwe computer ? Waar kan ik deze bijv op mijn harde schijf vinden, of is er een mogelijkheid om deze te exporteren en straks weer te importeren ?
5
Tja, het lukt niet zoals ik had gehoopt.
De map met opgeslagen mails heb ik kunnen vinden maar ik heb geen idee waar ik mijn contacten kan vinden. Ik kan nergens een map Documents and Settings vinden, ook niet in het nederlands daar ik een nederlandse verzie van windows 7 (64 bits) heb.
Wie kan mij verder helpen om mijn emailadressen van Windows Livemail 2011 te exporteren zodat ik deze straks op mijn nieuwe PC maar hoef te importeren.
Bij voorbaat dank ! :good:
7
Nee, die link kende ik nog niet maar geeft een duidelijk antwoord op mijn vragen.
Hartelijk dank voor deze tip ! :dank:
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Browsers, e-mailprogramma's en internet software”